Ik heb mijn malossi mhr team 50 cilinder kapot gereden (Kras in cilinder).
De volgende dingen kwamen voor:
-1e piston (malossi) : gat in bovenkant van piston
-2e piston : aangepaste meteor, heel erg dom achteraf gezien maar om
bepaalde redenen erin gestoken, resultaat was lichte krassen
in cilinder maar met een product eruit gekregen
-3e piston (malossi): soort van metaalbrokjes die aan de bovenkant van de
piston hangden
(Bij de 1e piston zat er een lange bougie en bij de 2e&3e een korte)
Nu is mijn vraag wat de oorzaak hier van kan zijn? :?
Ik ga binnenkort dezelfde cilinder nieuw monteren dus ik wil zeker niet hetzelfde tegenkomen! Is namelijk iets te duur
Is het ook zoo een groot nadeel om een mhr team te gebruiken voor straatgebruik ? Hoe zou je hem moeten gebruiken?
Wat doe ik het best als ik ermee begin te rijden,
dus hoe rij je hem het best in of rodeer je hem zodat hij lang meegaat en je het optimale vermogen eruit kan halen?
Ik heb ook al gehoord dat je hem niet echt hoeft te roderen..
Wat moet ik allemaal aanpassen om er goed en lang mee te kunnen rijden?
Sorry als ik wat domme vragen stel maar ik heb eens een goede uitleg nodig want het is niet zo leuk om zo'n cilinder kapot te rijden!
Alvast bedankt!
Mvg
-xplained
De volgende dingen kwamen voor:
-1e piston (malossi) : gat in bovenkant van piston
-2e piston : aangepaste meteor, heel erg dom achteraf gezien maar om
bepaalde redenen erin gestoken, resultaat was lichte krassen
in cilinder maar met een product eruit gekregen
-3e piston (malossi): soort van metaalbrokjes die aan de bovenkant van de
piston hangden
(Bij de 1e piston zat er een lange bougie en bij de 2e&3e een korte)
Nu is mijn vraag wat de oorzaak hier van kan zijn? :?
Ik ga binnenkort dezelfde cilinder nieuw monteren dus ik wil zeker niet hetzelfde tegenkomen! Is namelijk iets te duur
Is het ook zoo een groot nadeel om een mhr team te gebruiken voor straatgebruik ? Hoe zou je hem moeten gebruiken?
Wat doe ik het best als ik ermee begin te rijden,
dus hoe rij je hem het best in of rodeer je hem zodat hij lang meegaat en je het optimale vermogen eruit kan halen?
Ik heb ook al gehoord dat je hem niet echt hoeft te roderen..
Wat moet ik allemaal aanpassen om er goed en lang mee te kunnen rijden?
Sorry als ik wat domme vragen stel maar ik heb eens een goede uitleg nodig want het is niet zo leuk om zo'n cilinder kapot te rijden!
Alvast bedankt!
Mvg
-xplained