malossi mhr en welke uitlaat

trochyoni

Lalalaaa
Hoi, ik ben van plan om een malossi mhr 50cc (ac) te kopen voor myn booster, zal mijn yasuni hier goed mee werken of is het beter om dan ook een nieuwe uitlaat aan te schaffen? of steek ik mijn geld van een eventuele nieuwe uitlaat in een nieuwe vario en koppeling want deze zijn namelijk nog origineel. Ik neem aan dat je beter ook een nieuwe vario/koppeling koopt als ik zo'n malossi mhr cilinder koop ? Zoja welke zou ik dan nemen?

Advertisement - register to remove this

Dat ligt er maar net aan wat voor Yasuni hebt. Op Minarelli zou ik sowieso al een andere vario nemen bij een terugloop uitlaat. Dus spreekt voor zich als je daarbij ook nog een andere cilinder neemt dat je het dan al helemaal doet.

Maar waarom geen simpele DR70 ? Dat zal minstens net zo goed lopen, en misschien nog wel beter.

Makkelijker sowieso.

Dat is zeker waar ja, maar met een cilinder zoals de MHR 50 (team) is dat ook zeker aan te raden, omdat die echt wel vooruit willen en erg veel toeren maken.

Dan zal dat bij een AC waarschijnlijk nog ietsje meevallen, maar ik zou het zelf altijd gewoon doen. Op de lange termijn betaald zich dat terug.

Back