welke maat zuiger is MALOSSI MHR REPLICA MINARELLI ?

cemelli

Banned
zoals de tietel het zegt

ik heb een malossi mhr replica ik had geen olie meer in mijn scooter dus hij had warm/vastloop ? ik weet niet wat het is ik heb hem schoon late make niet soort van hone maar er is niks af van de wand .
ik had een andere malossi zuiger van mij die heb ik erin gedaan en cilinder in op mijn scooter , ik kick geen compresie niks ?
kan iemand mij helpe aub?
 
Advertisement - register to remove this

bougie erin? haha

een MHR replica heeft 4 maten zuigers , het staat bovenop de zuiger welke maat het is , ook staat op de cilinder welke maat deze is. deze maten moeten nieuw overeen komen , maar zodra je er een keer een nieuwe zuiger in wilt doen is het verstandig eerst de zuiger en cilinder op te laten meten , dus je moet dan een nieuwe zuiger van een bepaalde maat meten , dit gebeurd met een micrometerset die dealers vaak wel hebben , zo kun je de cilinder/zuigerspeling meten , en dit bepaald hoe jouw cilider presteerd en of ie heel blijft of niet , te veel speling en het loopt te flauw , te weinig en het loopt vast..

maar dat ie te weinig compressie heeft kan niet echt aan de zuiger liggen , of het moet al echt goed versleten zijn en kun je dus de cilinder weg gooien ,de maten liggen immers niet zo ver uit elkaar dat het echt compressieverlies gaat opleveren (mits dus de cilinder goed is)
 
Je hebt maatje: 0, A, B en C, dat zijn allemaal Pen 10 zuigertjes. Ik las ook in een ander topic dat je zuiger er niet inging? Hoe zit het daarmee? Ook makkelijk als je dat even erbij uitleg :p
 
Back
Top