Echte Malossi 7t is sneller maar moet je Carters voor bewerken en langere slag krukas dus of dat slim is weet ik niet. Stage 6 kan zo Oo een sterkte krukasHallo,
Ik vroeg me af welk van de twee cilinder sneller was. want ik wil een nieuwe cilinder halen. Het gaat hier tussen de malossi Mhr 70cc en de stage 6 racing mk2 70cc.
Ik heb het hier over de normale malossi Mhr 70ccEchte Malossi 7t is sneller maar moet je Carters voor bewerken en langere slag krukas dus of dat slim is weet ik niet. Stage 6 kan zo Oo een sterkte krukas
Stuur een linkje duurIk heb het hier over de normale malossi Mhr 70cc
Stuur een linkje duur
Dat zei ik toch ??Dames jullie bedoelen een 6t volgens mij die past zo op je carter.
7t sowieso kotteren en 85mm as
Dan komt de 7-T , dan de Speed 7-T , daarvoor moet het Carter gekotterd worden , en krukas met drijfstang 85 mm.
Nee toch Bartj zeg t t hier nog dat mhr 7t niet past zonde te kotteren. De 6t past welDe gewone 7t past inderdaad zonder gekkigheid. @Diether van essen
Dat had ik al eerder verteld ... heb zat MHR hier gehad .Nee toch Bartj zeg t t hier nog dat mhr 7t niet past zonde te kotteren. De 6t past wel
Die van de link is rond de 16 a 17 Pk.
Dan komt de 7-T , dan de Speed 7-T , daarvoor moet het Carter gekotterd worden , en krukas met drijfstang 85 mm.
Jij zal t weten he k heb nog nooit een echte gehad. Een echte 7t speed die moet je kotterenDat had ik al eerder verteld ... heb zat MHR hier gehad .
Post automatically merged:
Post automatically merged:
Het leuke / Aparte is van de 6-T , Roze Top blaast hem er uit op Topsnelheid . Zelfs de Blauwe Top voor Piagio blijft er naast .
Mijn Runner MHR Replica 70 CC ( met ovale uitlaatpoort en zuiger met 2 veren , kan een Blauwe Top niet bijhouden ).
Als LEEK zijnde weet je dat niet ... er zijn van die Gastjes ... die bestellen dik spul , of in onze termen normaal spul , en weten niet wat het precies is .Kotteren/flowen dat doe je toch bij elke cilinder in dat segment.
Met wat voor uitlaat rijd jij in combinatie met die 17,5 mm carb, std luchtfilter en mhr 70cc?Je heb de 7-T en de Speed 7-T ... die 7-T staat nu bij jou op je Troffeen plankie , die 7-T was de voet en Hemd afgedraaid , die is er FF bij Jens opgegaan , ging helaas kapot .
Verschil van de 7-T en de Speed -7 T is de vlinderpoort , die van de Speed 7-T is door Fabriek breder gemaakt .
Denk dat jij al teveel Jupiler genuttigd heb .
Post automatically merged:
Ojaa... kleine toevoeging :
Op 1 van mijn Daily Runners , daar zit een MHR Replica 70 CC Cilinder op .
Deze Cilinder heeft een Ovale uitlaatpoort en de zuiger heeft een Boosterpoort , en de zuiger heeft 2 zuigerveren , deze Cilinder is middeltoerig .
Leuke Cilinder .. loopt met 17,5mm Carb en STD Luchtfiterbox 100 KM/H , kan harder , maar met deze ben ik tevreden zonder al te veel herrie , ivm geen grotere Carb en Power Filter.
Dus ... Moraal van het verhaal : Er zijn een Aantal 70 CC MHR Cilinders verkrijgbaar, dus de ene 70 CC MHR is de andere niet .