Malossi Kleurcodes

Xander

Registered Abuser
Heeft iemand misschien de Malossi kleurcodes? Zo ja, laat even een berichtje achter...Zo nee, pech hebben. ThanX in advance...Laterz
 
Advertisement - register to remove this

Mja die fluor, is nog lastig...Als je de verkeerde onderkleur gebruikt, komt de kleur veel donkerder óf lichter uit dan de bedoeling is...komt ook nog blanke lak overheen...anders is het geen fluor.......

Maarja, die kleuren worden dus ook verkocht door Biglo. (zit btw ook op mijn zip...de gele en de rode dan..) De oranje moet ik er dan ff bijzoeken.

De codes van de gewone zijn helemaal geen prob...Dat zijn gewoon RAL kleuren...Hebben we een waaier van.

Ik neem de digicam wel mee naar het werk morgen, kan ik er gelijk een foto van maken.

het gaat dus om.

geel, rood en oranje...
 
Originally posted by M/\RC!
023-5634734 das tel.nr van Anglo Dutch! Bel anders ff misschien dat hun je kunnen helpen!?!

Oi!

Ow ja en wat moet ik met een telefoonnummer van Anglo-Dutch? Zoek ik een huis ofzo. Volgende keer als je de malossi site zoekt moet je even naar malossi.com gaan ipv malossi.nl...


Scooterracer, het gaat om geel, rood en oranje ja. Maar ik denk dat de fluor kleuren veel mooier zijn. Dus als je die zou kunnen regelen? Foto zou ook helemaal te gek zijn. Bedankt...
 
Originally posted by Xander2000


Ow ja en wat moet ik met een telefoonnummer van Anglo-Dutch? Zoek ik een huis ofzo. Volgende keer als je de malossi site zoekt moet je even naar malossi.com gaan ipv malossi.nl...


:D
 
Originally posted by Xander2000


Ow ja en wat moet ik met een telefoonnummer van Anglo-Dutch? Zoek ik een huis ofzo. Volgende keer als je de malossi site zoekt moet je even naar malossi.com gaan ipv malossi.nl...



Misschien is dat nummer wel makkelijk omdat dat de importeur is, wat je misschien wel wist. die kunnen je misschien helpen, dwaas! :rolleyes:
Slim zijn is ook een kunst 8)
 
Ik wist niet dat Anglo-Dutch de importeur van Malossi is. Ik ken wel een Nederlands/Amerikaans bedrijf dat Anglo-Dutch heet en dat bedrijf zit in de huizen markt.

Dus ik bedenk dan dus ook niet dat ik ze kan bellen. Ow ja, zou ook nog kunnen he? Doordacht zijn is ook een kunst...0?
 
Ze geven die nummers toch niet, aangezien ze zelf een pakket met alle verf en stickers verkopen, voor een mongool hoge prijs.
 
Originally posted by Arne
Ze geven die nummers toch niet, aangezien ze zelf een pakket met alle verf en stickers verkopen, voor een mongool hoge prijs.

Daar was ik ook al bang voor. Maar ffies wachten op scooterracer...
 
Originally posted by Xander2000
Ik wist niet dat Anglo-Dutch de importeur van Malossi is. Ik ken wel een Nederlands/Amerikaans bedrijf dat Anglo-Dutch heet en dat bedrijf zit in de huizen markt.

Dus ik bedenk dan dus ook niet dat ik ze kan bellen. Ow ja, zou ook nog kunnen he? Doordacht zijn is ook een kunst...0?

Misschien zou je eens wat goed onderzoek kunnen doen, lijkt mij redelijk logisch:

malossi ---> importeur ----> telefoonnummer importeur ------>

Lijkt me een redelijk logische gedachtengang, maarja wie ben ik ;)
 
btw. wat vind jij de malossi kleurcodes?
die kleuren veranderen zowat ieder seizoen, zijn algelopen 5 jaar alleen maar feller geworden.
en je denkt toch zeker niet dat als de racer van Angelo schade heeft de officieele kleuren gebruikt worden he.
die geel is gewoon identiek aan de flourspuitbusgeel in de deco home.
 
mja daniel, als je die geel op een bv zwarte ondergrond spuit, mja dan krijg je een redelijk donkere bende, zeg maar :)

heb btw vandaag nog geen tijd gehad om te kijken, zal morgen wel ff doen.
 
Back
Top