L LennY AeroX Well-Known Member 19 October 2006 #21 wss hele stomme vraag hoor maar ik dacht is het niet gewoon mogelijk om de voorvork poten om te draaien? of gaat dat niet helpen/ geen reet uitmaken?
wss hele stomme vraag hoor maar ik dacht is het niet gewoon mogelijk om de voorvork poten om te draaien? of gaat dat niet helpen/ geen reet uitmaken?
Wim Hoi? 19 October 2006 #22 LennY AeroX said: wss hele stomme vraag hoor maar ik dacht is het niet gewoon mogelijk om de voorvork poten om te draaien? of gaat dat niet helpen/ geen reet uitmaken? Click to expand... Dan zit ook je velg verkeerd om en dat is geen pan Kan je beter orginele poten houden..
LennY AeroX said: wss hele stomme vraag hoor maar ik dacht is het niet gewoon mogelijk om de voorvork poten om te draaien? of gaat dat niet helpen/ geen reet uitmaken? Click to expand... Dan zit ook je velg verkeerd om en dat is geen pan Kan je beter orginele poten houden..
eurokit Broem Broem Pff Pff 19 October 2006 #23 roxstar said: http://www.scooter-attack.com/forum/pics/showphoto.php?photo=37568&size=big&papass=&sort=1&s= i dont speak ur language but its possible Click to expand... Zoals ik al zei. Die hoek van de stuurpen is best wel in de juiste hoek te zetten. F32 in een rally. Last edited: 19 October 2006
roxstar said: http://www.scooter-attack.com/forum/pics/showphoto.php?photo=37568&size=big&papass=&sort=1&s= i dont speak ur language but its possible Click to expand... Zoals ik al zei. Die hoek van de stuurpen is best wel in de juiste hoek te zetten. F32 in een rally.
Wim Hoi? 21 October 2006 #24 eurokit said: Zoals ik al zei. Die hoek van de stuurpen is best wel in de juiste hoek te zetten. Click to expand... gewoon schuin afzagen? kroonstuk van F32s is heel anders als Rox.. Net als de hoek.. maja dan mag jij het voor hem doen En aan foto van rally hebben we weinig want gaat over rox, dat is totaal anders..
eurokit said: Zoals ik al zei. Die hoek van de stuurpen is best wel in de juiste hoek te zetten. Click to expand... gewoon schuin afzagen? kroonstuk van F32s is heel anders als Rox.. Net als de hoek.. maja dan mag jij het voor hem doen En aan foto van rally hebben we weinig want gaat over rox, dat is totaal anders..
bjrunner Aerox 22 October 2006 #26 thunderblade said: rox heeft ook andere voorvelg Click to expand... Dat is het minst belangrijke, deze is altijd pas te maken dmv andere as, of uidraaien van de poten. Belangrijkste, is idd dat de hoek goed is.
thunderblade said: rox heeft ook andere voorvelg Click to expand... Dat is het minst belangrijke, deze is altijd pas te maken dmv andere as, of uidraaien van de poten. Belangrijkste, is idd dat de hoek goed is.