Malossi FS32 Voorvork In een Bws Bump.

Advertisement - register to remove this

Gaan we nou voor elke keer dat we een malossi vork in een bepaalde scooter willen zetten , een apart topic aanmaken , want dan komen er nog wel 30 topics .

Bij deze verwijs ik je ff door naar et topic : een malossi F32s in een aerox , daar kan je genoeg ervaring opdoen.

Ja maar een Aerox heeft een heel anders Balhoofdt denk ik daarom wil ik dit cker weten. Niet dat ik een voorvork van 400 euro koop en hij niet past. DUs iemand ervaring ?

Hallo,

Past een Malossi Fs32 voorvork ook op een Yamaha Bws Bump ? En moet dat met aanpassingen of zonder ?

Greetz.

Als je iets appart wil zal je er toch werk in moeten steken, en anders moet je geen de orgineel vork laten. BTW alles is aan te passen alleen je moet het ook doen, een niet van ik koop me die vork maar moet wel direct passen anders hoeft het van mijn niet

in het door petrik genoemde topic vind je alle kenmerken waarop je moet letten.

vorkpenmaat en hoe waarin deze op het kroonstuk zit(als je ook het malossi kroonstuk wilt gebruiken)

pootdiameter (als je de malossi poten in je ori kroonstuk wilt planten)

plaats van de as: dus voor of achterkant van de poten, dit heeft invloed op je wielbasis.

Daarnaast komen er kleine bijkomstigheden als remklauwophanging en dergelijke. Handigste is om je kroonstuk pas te maken voor de malossi poten, vooral wanneer de plaatsing van de as daarbij gelijk is aan je originele poten.

Lees het bovengenoemde topic (zie post van petrik) maar eens goed door.

Back