Ja hij is gewoon ingeleerd, of kan het zijn dat ik dit verkeerd heb gedaan?Is de ECU Ingeleerd ??
Ja heb m ook via die instructies gedaan, maar als de scooter al start betekent het toch al dat ie is ingeleerd?Weet FF de Cycles ook niet ...
Kijk FF You-Tube ... Joey Schaar .
heb echt precies dat gedaan, maar blijft gewoon hetzelfde lopenna 20 minuten stationair draaien dacht het wel ja ,,, dan uitzetten..FF w88... dan Blazen.
Heb dit al gedaan, maar zat nog steeds geen verschil in. Ik ben vandaag bij een garage langsgegaan en die heeft gekeken waarom de ecu geen verbetering geeft, hij heeft andere rolletjes er in gezet en nu rijdt ie dan 52 (2km per uur winst). Hij wist verder niet waarom de ecu niet beter reageert. Een vriend van mij heeft dezelfde setup en rijdt rond de 65 dus ik snap echt niet waarom de ecu niet goed aanslaat bij mij.Rijd eens een fatsoenlijke ronde wanneer hij goed warm is. Ik rij (alleen ECU) naar het werk 52 terugweg 58. Scooter moet heet zijn en wind scheelt echt gigantisch op een iGet
ik heb echt precies hetzelfde nu ik heb overal naar antwoorden gezocht maar kan het nergens vinden, heb jij t al uitgevonden?Ik heb een Zip 4t iget 50cc Euro 5 waarin ik een tijdje geleden een malossi multivar in heb laten zetten en 7,5g rolletjes, na dit liep mijn scooter rond de 50. Nu heb ik vandaag zelf een malossi ecu erin gemonteerd, alleen wanneer ik er op ging rijden, reed die echt vrijwel hetzelfde. Ik ben best wel nieuw met scooters en ik vraag me dus af of ik een stap heb overgeslagen met het monteren van de ecu, moest ik hem nog onbegrenzen of iets? Ook is het wel de goede ecu, hij is ook euro 5 en 50cc enzv
nee k weet t nog steeds niet, ga binnekort nog ff naar andere dealer toe om m te laten kijken, misschien zet ik er uiteindelijk nog lichtere rolletjes inik heb echt precies hetzelfde probleem maar kan echt nergens antwoord gevonden, heb jij het al uitgevonden?
Post automatically merged:
ik heb echt precies hetzelfde nu ik heb overal naar antwoorden gezocht maar kan het nergens vinden, heb jij t al uitgevonden?