Malossi Delta clutch

Status
Not open for further replies.

tuner_dennis

Well-Known Member
ik ben bezeg men booster beter te laten optrekken maar een malossi delta clutch helpt dit goed bij het optrekken (gepaard met sitoplus uitlaat en trekveren natuurlijk...)
 
Advertisement - register to remove this

Nee. Heb je trouwens ooit gehoord van punten/komma's/hoofdletters?

Als je nagaat wat een koppeling doet kom je tot de conclusie dat de originele koppeling prima voldoet. Mits je deze goed afsteld. Bij snellere setups zal de koppeling fijner moeten worden afgesteld. Deze mogelijkheid brengt de deltaclutch. En de schoentjes zijn van iets betere kwaliteit. Maar je trekt er niks harder door. Beter pak je een malossi vario.

gr
 
uhu, maar malossi vario is opdrijven en ik wil het legaal houden want ik ben men brommer al eens kwijt geweest dus...:s, maar met sitoplus en trekveren zal hij ook al wel goed trekken zeker? Heb een maat iets horen zeggen over een kleiner tandwiel... maar hij zei dat dat invloed had op je snelheid, dat die iets vertraagd?
 
Vertanding niks aan doen.
Koppeling lekker standaard laten
Uitlaatje kan je vervangen voor een sito plus idd... daar merk je wel wat van. Het is opvoeren idd, dus je loopt het risico om een boete te krijgen. Aan jou de keus.
 
Hij maakt wat meer toeren, wellicht een grotere sproeier monteren en iets lichtere rollen+sterkere drukveer. Maar dat ligt natuurlijk ook aan wat nu je afstelling is.
 
een sito plus is eigenlijk een vervangende orginele uitlaat.
orgineel(legaal) rijden gaat bijna niet samen met hard optrekken.
of je moet een honda sfx komen:p
ik zou een sito plus uitlaat kopen en dan de begrenzer eruit halen. hierdoor loopt hij ongeveer 70-75 en trekt hij bij een goede afstelling goed op.

suc6
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top