Ja? Wat zou er gebeuren als je deze wel monteerd en gewoon gebruikt?Die is gewoon kapot.
Zuigerveer krijgt geen goede geleiding over de uitlaatspijl, . gaat haperen , en breekt .Ja? Wat zou er gebeuren als je deze wel monteerd en gewoon gebruikt?
Het rare is is dat de set nieuw is, 0km gelopen.Zuigerveer praktisch meteen kapot. Dit is praktisch een vijl, helemaal als hij 10000 keer op en neer gaat oid.
Wat voor zuiger zit er bij? Staat daar nog iets op?
Ik zou denken dat hij al een keer kapot gelopen is, en dit een heel slordige "reparatie" is.
Google eens op deze Cilinder / afbeeldingen , neem aan dat je dan Conclusie kan trekken .Het rare is is dat de set nieuw is, 0km gelopen.
Volgens de scooterwinkel waar ie een paar jaar op de schap heeft gelegen.Volgens wie? Wat ik al zei, kan je eens wat foto's maken van de zuiger, of kijken wat er op staat?
Paar dingen zaten geseald paar dingen niet zuigerveer zat al op de zuiger. Stippeltjes op de zuiger lijken mij beetjes opgedroogd vet/olie. Pakkingset kreek ik er los bij die was er al een keer uit gehaald. Wat zeggen jullie beter terug brengen en hopen dat ze nog een normale 7t hebben liggen?Het is ook de heetste, en gevoeligste plek. Als het ergens mis gaat, gaat het daar als eerste mis.
Zat het allemaal gesealed etc? Ziet er niet bepaald nieuw uit, maar dat zou ook wel oxidatie kunnen zijn. Wel een originele zuiger zo te zien, geen overmaat tenminste.
Zo komt een cilinder niet uit de fabriek, en al helemaal een Malossi niet.
7t beste 70cc cilinder oooooooit en vermogen scheelt elkaar ook niet gek veelPaar dingen zaten geseald paar dingen niet zuigerveer zat al op de zuiger. Stippeltjes op de zuiger lijken mij beetjes opgedroogd vet/olie. Pakkingset kreek ik er los bij die was er al een keer uit gehaald. Wat zeggen jullie beter terug brengen en hopen dat ze nog een normale 7t hebben liggen?
Wat ik dan dus het rare vind is dat hij er meer heeft liggen met allemaal hetzelfde. Zo zouden ze de cilinders van malossi hebben gekregen. Het stukje wat is weg gevreesd is niet echt voelbaar. Ik geloof wat jullie zeggen maar wat hij zegt klinkt opzich ook wel logisch.Man kan vriendelijk zijn maar verstand van het snelle spul heeft ie niet, je gaat toch niet lopen dremelen aan een cilinderwand. Zoiets bestaat gwn niet, als hij er zo van overtuigd is dat t product goed is zal die t geen probleem vinden om hem terug te nemen denk ik dan.
Ja ik vind t persoonlijk vreemd maar als die cilinders allemaal t zelfde zijn zou t kunnen kloppen.Wat ik dan dus het rare vind is dat hij er meer heeft liggen met allemaal hetzelfde. Zo zouden ze de cilinders van malossi hebben gekregen. Het stukje wat is weg gevreesd is niet echt voelbaar. Ik geloof wat jullie zeggen maar wat hij zegt klinkt opzich ook wel logisch.
Ja die andere cillinder die die liet zien had dat waar het rondje om heen staat maar dan aan de onderkant van de poort. Ik ga nu een mailtje sturen naar malossi zelf dan hoor ik daar wel van.Ja ik vind t persoonlijk vreemd maar als die cilinders allemaal t zelfde zijn zou t kunnen kloppen.
Maja, je ziet idd gwn op de foto dat het hoonpatroon helemaal weg is en dat daar idd iets aan gedremeld is. Denk dat t dan gewoon ligt aan een vreemd design ofzo, ik denk in ieder geval wel dat t invloed zal hebben op de levensduur van zo’n ding