Aangeboden Malossi 7T, RHQ, Eprom, Overrange, yasuni C21, OKO 28, XSH wig etc.

Status
Not open for further replies.

TomR

Well-Known Member
Middels dit topic wil ik graag een aantal onderdelen van mijn scooter verkopen. Reden van verkoop is dat de scooter niet meer gebruikt word waarvoor die bedoeld is.

Allereerst even een paar regeltjes:
- mensen die voor een stuiver op de eerste rij willen zitten, hoeven niet te reageren
- de prijzen zijn marktconform en daarmee zo goed als vast
- direct geld, ik ga niet wachten of iets achterhouden
- ik ga ervan uit dat je weet wat je koopt, dus overspoel mij niet met onzinnige vragen
- prijzen zijn exclusief verzendkosten
- geen verzending onder rembours
- mocht je mij niet vertrouwen reageer dan gewoon niet
- contact via pm of mail naar tomrensing@hotmail.com (msn is uitgesloten)

Alle onderdelen verkeren in goede staat (tenzij anders vermeld) en komen van een goed functionerende brommer. Dan nu de onderdelen:

1. Gestraalde Minarelli DD carters. Gekotterd voor speed cilinder. Alle draden zijn goed evenals de remklauw ophanging. Momenteel voorzien van zo goed als nieuwe Malossi RHQ pen 12 krukas en vertanding. Vertandingset bestaat uit tp gelagerde deksel, malossi 13/44 primair en polini 15/42 secundair en originele wielas.

Prijs carters: 75 euro
Prijs krukas: 110 euro
Prijs vertandingset: 115 euro
Setprijs: 275 euro

2yvqrk1.jpg


2. Malossi MHR speed 7T cilinder. Origineel, untuned. Enkel de uitlaatpoort is netjes afgewerkt aangezien dit in de fabriek niet gebeurd. Compleet in doos met zuiger, binnenkop, buitenkop, pakkingen en malossi naaldlager.

Prijs: 200 euro

2mdj59y.jpg


3. Malossi selletra ontsteking. Welbekende gele rotor. Werkt perfect, geen aanloopsporen op de rotor (zie foto). Compleet in doos met cdi, bobine, waterpomp meenemer, grondplaat, bougiekabel, bougie, boutjes etc.

Prijs: 225 euro

aep05w.jpg

sv3qeg.jpg


4. Malossi overrange. Complete set van poulies, ventilvar, MHR 2000 vario en v-snaar. Inclusief 4 setjes malossi rollen.

Prijs: 170 euro

w9wsvr.jpg


5. Yasuni C21 uitlaat. Een van de betere hoge toeren uitlaten. Niet de mooiste meer en er zit een klein deukje in de bocht. Met originele flens en tegen meerprijs een HGS flens.

Prijs: 160 euro
Prijs incl. HGS flens: 175 euro

ntgtc.jpg


6. XSH wig 2.0 + Malossi kort spruitstuk. Getuned op 28mm. Loopt perfect in elkaar over en gaan daarom niet los van elkaar weg.

Prijs: verkocht

7. Malossi vl14 membraan. In doosje inclusief ongebruikte stuffer.

Prijs: 35 euro

24pxi0k.jpg


8. OKO carburateur. Goede imitatie van een keihin. Met XSH 60mm kelk. In doos inclusief doosje stage 6 sproeiers en een (vieze) passende XSH filter (laatste twee dingen niet op foto).

Prijs: 65 euro.

303fds1.jpg


9. XSH omgelast subframe. Voor yamaha aerox. Met bouten, moeren en buisjes. Gespoten in blauw metallic.

Prijs: 65 euro

2w3vs3k.jpg


10. Aerox zadel met extra grijs/zwarte yamaha hoes.

Prijs: 30 euro

9sz1o7.jpg



Dat was 'm.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top