Sadoke88 Ik wil ook hard gaan 20 June 2006 #1 Dé vraag=> Kan mijn krukas (die er reeds 15 000km op heeft zitten) het aan van met een 70cc te rijden. Ding moet nog gerodeerd worden. Setup: Aprilia Sonic AC met onbegrensde Traxini for race pijp. Rest is standaard.
Dé vraag=> Kan mijn krukas (die er reeds 15 000km op heeft zitten) het aan van met een 70cc te rijden. Ding moet nog gerodeerd worden. Setup: Aprilia Sonic AC met onbegrensde Traxini for race pijp. Rest is standaard.
melf #50 Well-Known Member 20 June 2006 #2 8P gelukkig is dit nog nooit gevraagd ja, dit KAN.... maar of het verstandig is..... Upvote 0 Downvote
Sadoke88 Ik wil ook hard gaan 20 June 2006 #3 Njah, de vraag was eigelijk meer in de trant van. Hoe lang blijft mijn krukas dan nog leven ... Upvote 0 Downvote
Sadoke88 Ik wil ook hard gaan 20 June 2006 #5 Ok, beter ff wachten tot het allemaal versleten is en dan nieuw setje in z'n geheel kopen . En met die DR70 spullen, hoelang zou'ie daar nog mee rijden ? Upvote 0 Downvote
Ok, beter ff wachten tot het allemaal versleten is en dan nieuw setje in z'n geheel kopen . En met die DR70 spullen, hoelang zou'ie daar nog mee rijden ?
melf #50 Well-Known Member 20 June 2006 #6 ik persoonlijk zou niet met std krukas @ 70cc gaan rijden , het kan lang goed gaan maar gaat het mis heb je ook gelijk meer stuk.. Upvote 0 Downvote
ik persoonlijk zou niet met std krukas @ 70cc gaan rijden , het kan lang goed gaan maar gaat het mis heb je ook gelijk meer stuk..
Sadoke88 Ik wil ook hard gaan 20 June 2006 #7 K, dan. Bdankt, dan ga ik liever niet de eigenwijze klootzak uithangen maar toch gelijk nog effe wachten met 70cc rijden. Upvote 0 Downvote
K, dan. Bdankt, dan ga ik liever niet de eigenwijze klootzak uithangen maar toch gelijk nog effe wachten met 70cc rijden.