Malossi 70 cc rijdt niet amper

Koenoosterveld

New Member
Ik heb weer een nieuw probleem met mijn net nieuwe malossi cilinder 70 cc eerste kwartier reedt hij prima daarna dit ook veel zwarte spurters uit de uitlaat. Heb ik te veel olie gebruik ik dacht in rijden dus 1:50 gedaan. wat kan het probleem zijn?
 
Advertisement - register to remove this

Veel te weinig info.


1 op 50 is prima.
 
Ik heb weer een nieuw probleem met mijn net nieuwe malossi cilinder 70 cc eerste kwartier reedt hij prima daarna dit ook veel zwarte spurters uit de uitlaat. Heb ik te veel olie gebruik ik dacht in rijden dus 1:50 gedaan. wat kan het probleem zijn?
Post automatically merged:

Veel te weinig info.


1 op 50 is prima.
Kijk video
 
Post automatically merged:


Kijk video
Wat wil je nog weten alles is nieuwe carb nieuwe krukas lagers keering maar daar deed hij het met de vorige 70 cc al goed met ik reed een stukje met de 70 cc malossi toen reed hij al niet super ik dacht een grotere sproeier ofzo maar 10 min later valt hij uit en start hij nog wel na vaak kicken maar komt er veel zwarte benzine uit ofzo en als je gas geeft valt hij uit heb al wat andere sproeiers geprobeerd het enigste wat ik kon bedenken dat ik te veel olie gebruikte dat de bougie de hele tijd nat werd ofzo

Dit beter?
 
Ik heb weer een nieuw probleem met mijn net nieuwe malossi cilinder 70 cc eerste kwartier reedt hij prima daarna dit ook veel zwarte spurters uit de uitlaat. Heb ik te veel olie gebruik ik dacht in rijden dus 1:50 gedaan. wat kan het probleem zijn?
Peugeot speedfight2
Met mijn mezoly 70 cc liep hij gewoon goef maar met de malossi 70 cc liep hij de eerste 10 minuten goed daarna heel bagger lucht gekoeld
Post automatically merged:

nee.

"!!!!! LET OP !!!!! Vermeld Kilometerstand en details van de scooter!!!!! LET OP !!!!! "​

details:
merk
type
bouwjaar
onderhoudshistorie/herkomst (vanaf nieuw in jouw bezit, lopend of als sloper gekocht..)
waterkoeling of niet..
wat was "de vorige 70 cc" er voor een? en ook Malossi heeft meerdere smaken volgens mij.
Kilometerstand doet er niet toe alles is vernieuwd bouwjaar is ook niet van toepassing onderhoudshistorie ook niet want hij liep daarvoor gewoon goed als ik hem nou als vastloper heb gekocht of niet alles is nieuw hij liep gewoon goed met de mezoly 70 cc alleen wou ik beter kwaliteit
 
Wat wil je nog weten alles is nieuwe carb nieuwe krukas lagers keering maar daar deed hij het met de vorige 70 cc al goed met ik reed een stukje met de 70 cc malossi toen reed hij al niet super ik dacht een grotere sproeier ofzo maar 10 min later valt hij uit en start hij nog wel na vaak kicken maar komt er veel zwarte benzine uit ofzo en als je gas geeft valt hij uit heb al wat andere sproeiers geprobeerd het enigste wat ik kon bedenken dat ik te veel olie gebruikte dat de bougie de hele tijd nat werd ofzo

Dit beter?
Okdatisheelduidelijkdatjezonderleestekenstyptleestzeerirritantenmensenhebbenminderzinomtehelpenokdoei
 
Je weet het toch niet dus hou dan gwn je mond als je niks zinnigs te zeggen hebt
Gaf gewoon aan dat je met leestekens moet typen, dat is duidelijker. Daarnaast weet ik zeker wel waar ik het over heb. Als er veel gesputter uit je uitlaat komt is het meestal je ontsteking of je scooter loopt gewoon veels te rijk.

Heb je hem uberhaupt al een keer afgesteld? En wat mengde je eerst?
 
probeer eerst je carb af te stellen. De lucht/mengsel schroef 1,5/1,75. kijk naar de kleur van je bougie en vanuit daar met sproeiers afstellen.

Inrijden 1:45 daarna gewoon 1:50. AUB GEEN ACTION OLIE O.I.D

Graag volgende keer wat duidelijker en beleefder zijn
 
Zwarte druppels uit je uitlaat is veel te rijk. Hup die luchtschroef 2 slagen indraaien en trappen met dat hok. Wedden dat het beter is, zo niet gasnaald omhoog.
 
Back
Top