mallosi sport voor speedfight

databorg

Well-Known Member
hallo ik had een mallosi sport besteld van op opvoeren.nl ,nu ik en mijn ne maat monteren deze perfect zo als het hoord op mijn blok.nu we willen starten hij begint te draaien en valt terug stil met een luid slag ,we hallen deze terug open blijkt dat er stukken zijn af gebroken van de cillinder en de piston .nu zo iet is toch niet normaal dat daar zo maar stukken afbreken kan ik hier iets tegen ondernemen eventueel foto's volgen
 
Advertisement - register to remove this

Idd zoals melf zegt dit kan alleen gebeuren door foute montage. Voorderest zit er geen garantie op opvoerspul, kortom deze cilinder is goed voor de ijzerhandelaar, krijg je er nog een paar dubbeltjes voor.

Laat dit een wijze raad zijn en laat een cilinder voortaan monteren als je er geen verstand van hebt. (Ik zeg niet dat je er geen verstand van hebt. Maar een cilinder gaat niet zomaar kapot.)
 
ik zeg wel dat er iemand bij heeft gezeten die er geen verstand van heeft , zonde , want nu kun je beter je blok lospakken omdat er mischien troep tussen de lagers zit , zet je er nu weer een nieuwe cilinder op heb je kans dat dat weer omhoog komt enn BOEM , weer vast...

tja , valt niet mee een scootertje maken ;)
 
ik heb er wel verstand van hoor heb heel mijn blok uit gekuist en terug in elkaar gestoken nu steekt de orgi cillinder er terug onder en rijd hij lekker met de 17.5 carbu
foto's te zien op http://users.pandora.be/michaelvv/foto's/
 
wat ik maar wil zeggen is dat ik die cillinder goed gemonteerd had, ik weet ook niet de reden dat de cillinder en de piston het begeven hebben
moest de cillinder er verkeert op steken zou hij toch niet starten, verder kan die cillinder er maar toch op 1 manier op
 
databorg said:
ja idd de mallosi had dit niet maar je verwacht dat deze onderdelen toch in orde zijn
dat meen je niet dan heb je het zelf gesloopt! dit randje zit er niet voor niks in bij peugeot orgi cilinder! de onder kant van die andere cilinder is naar elkaar toegekomen daardoor is ie afgebroken!

als je het nog een keer uitelkaar haalt zul je zien dat er een randje in je carter zit!! leer voor de volgende keer :) antiopvoer randje :+
 
Blastie said:
dat meen je niet dan heb je het zelf gesloopt! dit randje zit er niet voor niks in bij peugeot orgi cilinder! de onder kant van die andere cilinder is naar elkaar toegekomen daardoor is ie afgebroken!

als je het nog een keer uitelkaar haalt zul je zien dat er een randje in je carter zit!! leer voor de volgende keer :) antiopvoer randje :+
kan da zijn dat da vast zit met een tork ?
(had ik dat geweten zeg)
 
Last edited:
Back
Top