Malagutti en Begrenser

Malaguti's hebben inderdaad een ducati ontsteking, alles is van ducatti. Maar kunnen jullie mij vertellen op welke draad je de begrenser moet aansluiten? Ik heb zo'n begrenser met knopje en heb het weekend eindelijk tijd ervoor, maar in de beschrijving zag ik staan wit-rood en ik heb een witte een rode en nog 2 weke moet ik nemen?:)
 
Originally posted by SimJoc
Malaguti's hebben inderdaad een ducati ontsteking, alles is van ducatti. Maar kunnen jullie mij vertellen op welke draad je de begrenser moet aansluiten? Ik heb zo'n begrenser met knopje en heb het weekend eindelijk tijd ervoor, maar in de beschrijving zag ik staan wit-rood en ik heb een witte een rode en nog 2 weke moet ik nemen?:)

Try it out.. kan toch nx kapot... toch?!?!

grtz
 
Originally posted by QuadraRacer
begrenzers mollen je ontsteking altijd, als je hem alleen op de rollers aanzet zal het wel kunnen maar ga er iig geen lange stukken mee rijden.

en een malaguti ontsteking is hetzelfde als alle mina horiz. dus dat is geen verschil.

volgens mij heeft firefox andere ontsteking als andere mina's, er is iig verschil in de bobine + cdi. Bij de f15 is dat 1 onderdeel terwijl de rest van de mina's beide onderdelen appart hebben.
Ik weet niet zeker als er verschil in zit maar volgens mij is ie niet hetzelfde. (correct me if i'm wrong)

mzzl
 
waar zit eigelijk meestal het begrens-kastje waarop je de standen kan instellen?
Ik heb namelijk een 2e hands scooter gekocht met begrenzer maar hij rijdt met begrenzer amper. Dus moet ik 'm ff standje hoger zetten
 
Originally posted by Sjappie
waar zit eigelijk meestal het begrens-kastje waarop je de standen kan instellen?
Ik heb namelijk een 2e hands scooter gekocht met begrenzer maar hij rijdt met begrenzer amper. Dus moet ik 'm ff standje hoger zetten

Ja daaaaaaaag, ga ff lekker zelf lopen zoeken! Hoe moeten wij dat nou weten?!
 
Originally posted by Sjappie
waar zit eigelijk meestal het begrens-kastje waarop je de standen kan instellen?
Ik heb namelijk een 2e hands scooter gekocht met begrenzer maar hij rijdt met begrenzer amper. Dus moet ik 'm ff standje hoger zetten


Volg de extra draadjes vanaf je CDI,

en je moet je begrenzer dan een standje LAGER zetten :)
 
Back
Top