Aangeboden Malaguti Phantom Matton & Tigers

Status
Not open for further replies.

jorick

dotcom
Op zoek naar iets unieks? Zoek niet verder. Ivm aanschaf klassieke Vespa verkoop ik mijn beide phantoms :)

Beide zijn al jaren in mijn bezit en worden slechts sporadisch gebruikt (zeg 100km per jaar..) Beide zijn door mij helemaal uit elkaar gehaald en opnieuw opgebouwd waarbij alles opnieuw gespoten / gepoedercoat is.

De eerste betreft een replica van de scooter waarmee Matton in 1996 SOBW NK kampioen scooterwegrace is geworden. Het betreft een optische replica want motorisch zijn beide scooters standaard en lopen niet harder dan 50km/h.

Niet standaard onderdelen: een roestvrije (begrensde) Giannelli Metal uitlaat, een TopPerformances schokbreker en een TopPerformances waterpomp.

De tweede:

Een Tigers of the Sky editie van de phantom. Slechts 1000 van gemaakt en daarvan zijn er 100 in de Benelux verkocht. Nieuwprijs destijds: 3750 euro. Dit is nummer 981. Je komt er sporadisch eentje tegen op marktplaats maar die hebben eigenlijk altijd wel een schuiver gemaakt waardoor de airbrush beschadigd is. Deze is schadevrij :) Opties: TopPerformances schokbreker en een TopPerformances waterpomp. De uitlaat is een imitatie van het origineel van Sito+.

Beide scooters hebben een instelbare Paioli voorvork met de paarse poten en zijn watergekoeld.

Richtprijs per stuk: TEAB
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top