malaguti phantom f12 voorvork

Tomkr

New Member
Hallo alle scooterkenners, ik heb onlangs een malaguti phantom f12 gekocht. Het is een opknapper, de voorvork is krom maar gellukig is het frame recht. Enigste probleem is dat ik geen idee heb in wat voor voorvork in zon ding past, heb op mp gekeken maar kon niks vinden. En ik wil het liefst niet een gloednieuwe halen, kan iemand mij helpen met het vinden van welke voorvork(en) in een malaguti phantom f12 passen? mvg Tom
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Wat heb je tot nu toe zelf gevonden op internet aan informatie? MP is natuurlijk geen kennisbank en een zoekmachine kan je wellicht al veel verder helpen.

Als ik zoek, dan typ ik diverse keren combinaties in op internet en kijk dan naar afbeeldingen om te zien of dit gelijk is aan wat ik heb. Daarna pak ik het artikelnummer en zoek daar weer verder op. Ook zoek ik op Engels, Duits, Frans en etc.

https://www.google.com/search?q=mal...z=1C1CHZN_enNL1019NL1019#imgrc=4T3hjVq3_8ykyM

Stel dat dit hem is, dan kan ik weer verder doorzoeken op 2e hands onderdelen, maar ben mij dan wel bewust dat 2e hands ook niet altijd is wat je zou willen; dus alsnog schade of slechte kwaliteit. Maar ik kan met de informatie ook doorzoeken naar non OEM parts.

Ik wens je veel succes in je speurtocht, en mocht je zelf meer informatie hebben gevonden dan zou je dat hier kunnen delen zodat mensen kunnen meedenken. In die zin is het dus wel enigszins wenselijk om iets extra inzet te tonen en niet te verwachten dat iedereen voor jou gaat zoeken zonder dat jijzelf met extra informatie komt of inzet toont.


Hartelijke groet,
OverLander.
 
Back
Top