This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

malaguti f12 start niet altijd

tohzen

Well-Known Member
heey mensen

mijn malaguti f12 heeft problemen met starten soms doet ie dat namelijk niet en het ligt niet aan de motor of iets anders maar alleen aan de draden
kickstarter deed het eerst nog wel maar is nou door val in gladheid afgebroken en nou wil ik dus even weten welke kabels allemaal kapot kunnen zijn waardoor hij niet meer altijd start want raar genoeg doet hij het de helft van de tijd wel maar soms wil die niet ofzo en dan krijg ik hem gewoon niet aan en zelf heb ik totaal geen verstand van elektrische zooi dus plz help

bedankt alvast

speltip 1:
typ met leestekens.

welke draden kapot kunnen zijn? ze kunnen allemaal kapot zijn..
waarom vervang je niet gewoon je kickstarter zodat je hem met de kickstarter kunt starten?
tot het wat warmer wordt.. dan kun je tegen die tijd je draden eens na gaan kijken

maak dan de kickstarter ook meteen

wij kunnen overigens vanaf hier niet ruiken welke kabels bij jou stuk zijn

ga dus zelf even kijken welke draden vanaf de startmotor komen

en anders laat het doen als je zelf niet kunt uitzoeken waar wat voor is , electronica moet je niet teveel mee kloten.

maar voor hetzelfde geld is je startknop , startmotor , startrelais oid kapot..

accu slecht of kapot..

oke bedankt.
zet er dan maar een andere kickstarter op is toch wat makkelijker
dacht dat het even 1 draadje vervangen was of misschien wel gewoon maken.
ligt dus iets moeilijker zeker omdat ik zelf echt niks afweet van elektronica

thanks again9||6

als je startmotor hte soms niet doen, kan het zijn dat deze een dood punt heeft, of je accu is te zwak, of je relais is kapot.

een dood punt in je startmotor is @ mina heel makkelijk te controleren.
als hij nie tstarten wil, elec startinhouden, en klein tikje @ je kickstarter. begint dan de startmotor te draaien, dan heeft deze een dood punt.

2e hands zijn ze ongeveer ~25 euro en nieuw rond de 50 geloof ik.

dode punten zitten niet in een startmotor hoor :*

hij draait of hij draait niet , zo simpel is het..

als de startmotor versleten is of de accu is slecht oid gaat ie harder/zachter lopen , maar dit komt door de compressie ,en niet door de startmotor zelf..