ludix one - paar onduidelijkheden

streetscraper

Well-Known Member
ik heb dus een ludix one en wil deze graag extreem verbouwen. Heb er persoonlijk (in mijn ogen dan) al veel aan gedaan }) maar nog niet genoeg vind ik. Nu zit hij er zo uit:

2wdrlhv.jpg


vraag 1:

welke achtervelg past op ludix blok (nieuw nog te verkrijgen tweedehands is het heir echt niet vet qua peugeot onderdelen en om voor een velg naar nederland te crossen :p) - minimum 12"

vraag 2:

is er een voorvelg die gwn past in de std voorvork van ludix? maat maakt niet zo uit maar moet liefst een schijfrem hebben :p weet niet of iets mogelijk is? voorvork is pas nieuw dus wil geen nieuwe steken :L

vraag 3:

kan je een ludix nu wel of niet verhogen? vaak gooit de middenstandaardvoorziening of zoiets roet in het eten bij peugeot maar heb nog niet de mogelijkheid gehad voor dit te testen :?

vraag 4:

wat is er nu precies anders aan de tweezit ludix? vind dat eenpersoonding zooo onhandig x| je hebt als bestuurder zelf amper plaats



 
Advertisement - register to remove this

vraag 1:

Zie foto, peugeot jetforce velgen :love:

vraag 2:

Sowieso alle peugeot velgen dacht ik. Voorvork zou ik eigenlijk ook gewoon veranderen. Viva vorkjes vind ik maar ruk (lekken ed)

vraag 3:

Dat kan, Zou hem vervangen met een ludix elegance of een zijstandaard

vraag 4:

Als het goed is alleen het zadel die plaats heeft voor 2 dacht ik


news_bcd_design_proto_blaster_hummer.jpg
 
Back
Top