Luchfilter in helmbak

Originally posted by scooterracer:
ik had ook een keer zo´n slang aan m´n carb, zwaar kut dus, bij mij liep die gelijk naar boven in de helmbak (aerox) in de bocht van die slang bleef alle benzine staan die uit de carb gestoten werd, hij verzoop dus continu, zal wel aan de slang hebben gelegen...maar het geluid was wel vet! lekker zwaar en diep...

Kun je hier wat meer over vertellen?
Dan weet ik iig welke fout ik NIET moet maken!

Originally posted by ScooterDraz:
Bas den Breejen heeft ook met een kartfilter gereden, maar die vondt die hoek van 90 graden van die buis een beetje knudde. Daarom heeft ie nu weer gewoon een sponsfilter.

In welk opzicht was die hoek knudde?

Greetz.

Ik heb ook een filter in mijn helmbak gaat heel goed ik heb een zip en heb gewoon de buizen gebruikt die al aan mijn luchtfilter zaten!

Bas rijdt nu met een Polini Airbox, die bedoelt is voor NTT crossscoots...

ScooterDraz, kom je vaak bij Bas? Hij kent mij best wel goed namelijk, ik zit altijd bij Dick de Lijster..
smile.gif

Ja, ik kom redelijk vaak bij Bas. Hij is mijn dealerrr. Het is echt een aardige gast. Nix geen geld klopperij ofzow.

Ik zal eens vragen over jou.

Hij is trouwens met een tweede Zip bezig. Wordt heel vet, maar deze wordt de tester. Niet zo vet als de racer. Hij heeft nu zo;n CIF achterveer. MHR uitlaat. Koper VDM kop. En dashboard met geheugen. Gaat cool worden!
Hij begint nu ook te kutten met computers. Hij ging van de week dat ding helemaal klaar maken. Zal lekker laat worden.
Zat in ieder geval nu voorin de 13 pk's, toch wel lekker.
smile.gif

Klopt trouwens van die Airbox.
Volgens mij was de afstand van bak tot carb te groot ofzo. Kweenie precies.

Hee Arne, dan ken jij de Van Geffens zeker ook wel. Dennis Krebs en zo. Die woont een paar dorpen verderop.
En Patrick Kanselaar? Die zijn maat, Jinse van Wijgerden, werden 1 ste in Assen Std klasse. Die Jinse was altijd mijn maat. Ik zie hem nu alleen niet vaak meer.
Raymond Schouten, voormalig Aerox razer, woont ook iets van 10 km bij mij vandaan.
En PIN ken jij die gozer van Van de POl? Die kartracer? Is erg goed! DIe wonen in hetzelfde dorp.

Maar goed, dit is erg off topic allemaal. Misschien kunnen we er een nieuwe over maken. Bekenden uit de race....

Maar bedenk eerst maar eens hoe ik die lucht filter schok bestendig moet maken!!!!
Niet zeggen dat het niet goed is, maar tips geven!
wink.gif

Originally posted by ScooterDraz:
Ja, ik kom redelijk vaak bij Bas. Hij is mijn dealerrr. Het is echt een aardige gast. Nix geen geld klopperij ofzow.

Ik zal eens vragen over jou.

Hij is trouwens met een tweede Zip bezig. Wordt heel vet, maar deze wordt de tester. Niet zo vet als de racer. Hij heeft nu zo;n CIF achterveer. MHR uitlaat. Koper VDMkop. En dashboard met geheugen. Gaat cool worden!
Hij begint nu ook te kutten met computers. Hij ging van de week dat ding helemaal klaar maken. Zal lekker laat worden.
Zat in ieder geval nu voorin de 13 pk's, toch wel lekker.
smile.gif

AAaargh niet weer
wink.gif
.

Ja maar er komen toch RS24's op? Nog wat: CIF is een RMS, maar dan met een grijze spiraal. HiTec is met wit. Alle drie dezelfde veren.

Kee dan Proz!

Hé Arne, die Leenart, die tuner bij Dick de Lijster. Hoe ziet ie eruit?
Volgens mij ken ik hem.

PS. Nog tips om schokken te dempen?

Back