Lol @ Krasloten :D

Doe vaak toto. Voetbal uitslagen voorspellen etc. Meeste kans op winnen denks. Maar win meestal maar zo'n 10 a 20 euri, dus valt wel mee:)
 
ik zit voornamelijk achter gokkasten , en ik heb der zo veel meer uitgehaalt dan dat ik er in heb gegooit , 5 keer 130 euro ofzo paar keer 100 etc laatst met 5 euro inzet 165 gewonnen , maar daarbij geld ook je moet er maar net op het goede moment achter gaan zitten wanneer het ding vol zit.
 
voor een half jaar terug 1000 euro gewonnen :W
ik koop die dingen nooit, koop ik er 1 keer 1 en dan gelijk 1000 eppo :D
 
Vaak zat gehad dat ik ook nooit wat won daarmee, vaak met voetbal toto mee gedaan en vaak is het dan dat je 1tje niet goed voorspelt. Hoogste dat ik heb gewonnen was 10 €
 
Voetbaltoto moet je aan het begin van het seizoen spelen. Dan zijn er nog wel eens clubs die het opvallend goed doen wat niet verwacht word. En dan zijn die quoteringen nog lekker hoog.

Ik deed vaak 3 wedstrijden in Duitsland, en dan een 1 een 2 en een 3. En daar had ik een paar keer goed prijs mee.
 
hahahah net nog f*cking 130 pleuro uit een gokkast:)
ga zow op vakantie dus ik zit wel weer lkkr:)

voor de rest koop ik me af en toe scheel aan kras loten:(
je heb nu ook die actie met 5 halen 4 betalen...
das wel leuk om te doen....

heb nu ong. 6 vrijkaartjes voor snowworld zoetermeer dus als er animo is...
dan hoor ik het wel:D
 
heb ong 5 loten in mijn leven gekregen en 2x 100 gulden gewonnen :D
en de camping was zo saai dat ik ging bingoen, en won toen 30 euro :p
verder won ik ook wel eens 25 euro met het voorspellen van de wk 2002 uitslagen (met vrienden dan he)
 
ik doe vakantiewerk bij TPG.. afgelopen zaterdag viel bij zo'n pakketje de onderkant van de doos eruit.. zaten stuk of 40 van die bundeltjes met krasloten in :eek:
 
Waarschijnlijk heeft ie het gewoon terug gedaan en die doos dicht geplakt en alsnog bezorgt als ie ook maar enig respect voor zijn werk heeft :)
 
Daar krijg je fuckin veel geouehoer mee, als ze merken dat zo een pakketje foetsie is! Ben zelf ook postbode nl. en al vaak zat meegemaakt :) Ook medicijnen en boeken (Bol.com etc.) en dat soort zooi moet je niet ankommen :) Neckermann is helemaal veilig, gewoon eens in de maand zo een pakketje meenemen, als de mensen gaan bellen waar hun bestelling blijft stuurt Neckermann gewoon een nieuwe, klant heeft al betaald dus niet ernstig :p
 
Back
Top