This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Linkin Park - In The End

Die 7 snarige van ibanez vink een vet ding, van dino van fear factory. Die maat van me heeft ook een ibanez, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd
 
Originally posted by Ropke
ANOEWE linkin park

leer naar goede muziek te luisteren zoals HED PE, Incubus, System of a down. Meer?/?/

poep mannnen

Sience van incubus is ook knettermaar SOAD en Linkin Park zijn toch wel bruutter.

Er is alleen 1 probleem, je gaat er zo hard van rijden 8)
 

HEEEEE een collega gitaarplayer!!!! BETERDAN!!!

Ik heb zelf ook leuke spullen thuis:

Gibson Les Paul Custom uit '65
Fender Champ buizenbakkie

en nog meer shit.
Als je ooit van die JCM af moet, laat me weten!!!

Marshall:W
 
Ja uhhh Ik ben naar Linkin Park geweest in Amsterdam, vollop Chaaf optreden. Ik had de cd al toen hij nog niet uit was in Europa.

System of a down en Incubus ga ik ook heen, tja ik ben een beetje een (ENORME) rock-freak

8)
 
SOrry ik vind Citta van K-otic veel beter maargoed..

Die clip van linkin park is gaaf, het nummer ook.

kent iemand Nickelback - how u remind me? die vind ik ook gaaf
 
Originally posted by Hebo_NRG
SOrry ik vind Citta van K-otic veel beter maargoed..

Die clip van linkin park is gaaf, het nummer ook.

kent iemand Nickelback - how u remind me? die vind ik ook gaaf

Nickelback heeft een nieuwe single -> Outside, ook wel goed, ik heb hier de hele cd liggen, wel aardig...

Dat van S(C)itta zal ik maar niet serieus nemen:?
 
how jou remind me-nickelback is echt zeer koel...
euh, verder heb ik weinig verstand van rock enzow, dus ik hou wijselijk mijn mond
 
Originally posted by Zillion
Die 7 snarige van ibanez vink een vet ding, van dino van fear factory. Die maat van me heeft ook een ibanez, welke weet ik zo niet uit mijn hoofd

Idd ik had dezelfde als Fear Factory dewd en Korn/Limp Bizkit

Is de: Ibanez RG7620 :W


Ik wil misschien bas gaan spelen dus wat geef je voor men stack 8) ... duss niet met 1500,- ofzo aan komen lullen.
 
hehe eindelijk een muziek topic in mijn style!! 8)
oke ik hou van aardig wat muziek, als het maar hard is (in de zin van Metal dan he )
oa.
Cradle of Filth

maar ook iets minder hard:

MetallicA
Iron Maiden
Therapy?
en Sonata Artica (vrij onbekend maar zeker wel kelw, alleen niet echt hard, maar zit muziekaal zeker goed in elkaar)

maar goed Linke Kwark mag ik ook graag horen hoor!

Slipknot vinnik echt helemaal nix, het enige wat die gasten doen is rammen op een gitaar met 1 melodietje en schreeeuwen voor het vader land! zo ziek ben ik nog net niet!!!

mzzls
 
Rock begint weer te heerschen man.....heeft bij mij altijd al geheerscht maar steeds meer mensen vinden het vet....nickelback en linkinpark zijn wel goe ja.....System of a down roeleert 8)
 
Originally posted by speedfreak
how jou remind me-nickelback is echt zeer koel...
euh, verder heb ik weinig verstand van rock enzow, dus ik hou wijselijk mijn mond

Moet je effe Breathe van Nickelback halen, dies ook goed.

Ik heb net effe Toxicity van system of a Down gehaald, morgen effe op cd zetten, kheb ook een album van de Counting Crows gehaald, das ook goeie muziek zeg! Echt aan te raden!
 
Originally posted by Aeroxruud
Rock begint weer te heerschen man.....heeft bij mij altijd al geheerscht maar steeds meer mensen vinden het vet....nickelback en linkinpark zijn wel goe ja.....System of a down roeleert 8)

Heheh, toen ik 10 was ofzo luisterde ik al Iron Maiden, Metallica, Nirvana, Guns 'n Roses en Motorhead

Op m'n 11e had ik btw de eerste Thunderdome
 
Originally posted by Metal

MetallicA
Iron Maiden
Therapy?
en Sonata Artica (vrij onbekend maar zeker wel kelw, alleen niet echt hard, maar zit muziekaal zeker goed in elkaar)


Kerel ik ben dit week-end twee keer naar therapy? geweest in 013 /tilburg en nighttown/rotterdam. Therapy? was de eerste rockband waar ik naar luisterde, daardoor ben ik in de rock muziek beland. Een beetje jeugdsentiment. Ik vind echt veel nieuwe ding ook gaaf maar therapy? blijft toch wel HET.

ROCK ON!:W
 

Uhhh dat over die Marshall was niet serieus bedoelt, ik heb er het geld niet voor (helaas), maar die van Dino Cazares is geen RG7620. Is een custom made.8)
 
Ja uhhh ik kan het niet laten, moet ff een foto van mijn trots laten zien: Een Gibson Les Paul Custom uit 1965. Voor de mensen die geen verstand hebben van gitaren, het is te vergelijken met een antieke Cadillac, of een oude Ford Mustang, maar dan onder de gitaren
 
Cradle of Filth is dus heeel anders als Slipknot
Die gasten van Slipknot zijn gewoon een stelletje clowns die denken dat ze leuk zijn en die kutmuziek maken! (ok dan ene nummer ging nog wel (edit Wait en bleed dus /edit), niet zuper maar ok)
Cradle of filth is dus echt 1000x beter als slipknot! (mijn mening! )
 

Cradle of Filth = Black Metal.

Slipknot = Commercieelste vorm van Metal.... je ziet allemaal van die gozertjes van 13 met Slipknot dit Slipknot dat :| stelletje aarzen.

Maar stiekem vind ik Slipknot ook wel leuk

Cradle of Filth heerst idd ook wel aardig kewle nummers:
- Cruelty Brought The Orchids
- Born in a Burial Gown
- From The Cradle To Enslave
- Heaven Torn Asunder (Lekkere gitaarsound aan begin :~)
- Lord Abortion
- Saffron`s Cure

Verdere kewle bands:
- System of a Down
- Mudvayne
- Muse
- Blindside
- Soulfly
- Sepultura
- Marilyn Manson
- Rammstein

Zo nu wel weer genoeg gelult
 
Originally posted by Runner Rules !!


Cradle of Filth = Black Metal.

Slipknot = Commercieelste vorm van Metal.... je ziet allemaal van die gozertjes van 13 met Slipknot dit Slipknot dat :| stelletje aarzen.


juizt dat bedoel ik dus ook ja, en bovendien vinnik de meeste nummers niet eens leuk klinken!
Over het algemeen hoeft die commerciele shit voor mij niet! ik vindt MetallicA eigenlijk ook te commercieel, is ook te merken aan de albums, de eerste albums waren veeel beter en vetter
dan heb ik het dus over:
Kill'em all
Ride The Lighting
Master Puppets H)
And Justice Fotr All
en Black Album zit op het randje!

als de laatse albums, (hoewel ze ook niet zuper slecht zijn, gewoon minder!!!)