Linkin Park - In The End

Advertisement - register to remove this

Ik heb alle nummers wel op een paar verschillende cd's staan, In the end is echt supa! :) Cure for the itch (nummer 11 op de cd) is ook vet, wel relaxed instrumentaal nummer :)

L.P. roelt gewoon bswel :)
 
Ben zelf niet zo'n rock fan, maat van me wel heel erg, luister je weleens mee, Fear Factory-self bias resistor vink wel koel. Metallica zijn ook vette nummers bij. Zelf een beetje spelen op maat zijn gitaar, dat is echt verslavend! kan er nog niet veel van, maar ben nog aan het oefenen.
 
linkin park moet niet zo opgehemeld worden is maar een simpel spel wat ze spelen en tijdens een concert verneuken ze ook nog wel is wat
 
Originally posted by JohnB
linkin park moet niet zo opgehemeld worden is maar een simpel spel wat ze spelen en tijdens een concert verneuken ze ook nog wel is wat

Ja, en Britney Spears vergeet wel eens te zingen tijdens een concert... wat wil je hier nou mee zeggen man? Elke band ofzo maakt toch wel eens een fout?

aarz...
 
Originally posted by Ropke
ANOEWE linkin park

leer naar goede muziek te luisteren zoals HED PE, Incubus, System of a down. Meer?/?/

poep mannnen

HED PE.....Je bent zelf een poep man. Incubus heb ik geprobeerd leuk te vinden, maar het zuigt. System of a down is wel koel..
 
Originally posted by NastroAzzuro


Ja, en Britney Spears vergeet wel eens te zingen tijdens een concert... wat wil je hier nou mee zeggen man? Elke band ofzo maakt toch wel eens een fout?

aarz...

kind zwijg die gasten staan stom dronken/stoned op het podium en daar betaal je een hoop geld voor met een voorprogramma waar je helemaal naar van wordt

dus ga maar naar je brtiney luisteren aangezien je er zoveel van weet
 
Originally posted by JohnB


kind zwijg die gasten staan stom dronken/stoned op het podium en daar betaal je een hoop geld voor met een voorprogramma waar je helemaal naar van wordt

dus ga maar naar je brtiney luisteren aangezien je er zoveel van weet

En probeer jij maar eerst eens andere mensen te snappen voordat je wat uitbraakt :| Britney luister ik dus niet naar, ik las alleen in de krant dat tijdens een concert van haar opeens het geluid uitviel en dat zij rustig door playbackte :)

Mja, dronken/stoned op het podium... sja, ze zijn niet de enige, blijkt ook weer dat ze schijt hebben aan wat anderen van hun vinden en dat blijft in de muziek wereld toch een goed iets :) Al die meelopers hebben we wel genoeg van :|
 
Originally posted by Zillion
Ben zelf niet zo'n rock fan, maat van me wel heel erg, luister je weleens mee, Fear Factory-self bias resistor vink wel koel. Metallica zijn ook vette nummers bij. Zelf een beetje spelen op maat zijn gitaar, dat is echt verslavend! kan er nog niet veel van, maar ben nog aan het oefenen.

Ik speel ook gitaar... ga denk ik wel basgitaar spelen veel meer kans om in band te komen.

Heb volgende spullen 8)
- Marshall JCM2000 DSL 100watt
- Marshall 1960BV 4x12" Vintage30 speakers
- Valley Arts Studio Pro gitaar

Heb verder een Ibanez 6 en 7 snaar gehad en een BC Rich Warlock.
 
Back
Top