This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

lexus led achter

kleinepiet

Well-Known Member
ik heb vandag me led achter verlichting geplaatst doet het bijna helemaal goed alleen als ik mijn knipperlicht aan zet blijft hij contenu branden hoe kan dit heb al verschillende combi's geprobeert met me draden maar dat maakt niet uit een kammeraat zecht dat het komt omdat ik led verlichting in combi heb met een normaal lampje voor. maar dat lijkt me zelf stuig en heb het aan meer mensen gevraagt alleen die weten het ook niet.;(

ps het is een yamaha earox

Bedoel je nou dat hij niet meer uitgaat als je je knipperlicht schakelaar omzet? Of dat hij niet knippert maar continu brand tot dat je je knipperlicht schakelaar omzet?

je leds nemen veel minder stroom en dus werkt dit niet in combinatie met je gwne knipperlichten vooraan, dit is zo. ik heb ook leds achteraan als knipperlichten. je moet er gwn weerstanden tussen steken voor led knipperlichten en dan werken ze perfect. kan je wel bijna overal vinden in winkels waar ze led knipperlichten verkopen.