aansluiting TNT lexus 2

speedy_ke

Well-Known Member
kan er iemand mij de aansluiting vertellen van een TNT lexus 2 achterlicht
weet iemand waar dat de rode draad moet worden aangesloten en de gele en de zwarte.
welke draden is voor het remlicht en welke draden zen voor het gewone licht
 
Advertisement - register to remove this

zwart is normaal gesproken massa.
dus blijven er 2 over.
kwestie van even er stroom op zetten.
dus min op de zwarte draad en plus op een andere.

zwart is dus massa.
blijven er 2 mogelijkheden over.
rood = remlicht en gele licht???
simpeler kan bijna niet.
gewoon dus even proberen.
kan bijna niks stuk gaan.
alleen het lampje lijkt min zo.
 
Zo zit het bij mijn Speedfight:

p1010015g.jpg


Dus vanuit de lamp gezien:

Rood aansluiten op: Geel-Groen
Geel aansluiten op: Bruin
Zwart aansluiten op: Groen (Groen is de kleur van mijn - draad)

Als het zo niet werkt moet je gewoon effe die zwarte als massa aansluiten, en die andere 2 gewoon aansluiten en dan kijken of het werkt. Zo had ik dat ook gedaan want mijn kleuren waren ook anders.
 
Last edited:
Wat is jou probleem dat je altijd zo vlug geïrriteerd bent :X Wat zit jou dwars...

Ik heb hem een foto gegeven waarop is te zien hoe het bij mij zit. ALS HET ZO NIET LUKT KAN DIE ALTIJD NOG JOU MANIER PROBEREN.
 
@melv16,

leer eens lezen ja.
ik had hem dus al duidelijk utgelegd hoe te werk te gaan.
moet jij niet weer het zelfde zeggen + een fototje van jou achterlicht.
bent niks meer of zo.
 
Zoals jij het uitlegt heeft hij dus wel kans dat er iets kapot gaat. Zoals ik het uitlegde niet. Ga jij nou maar weer lekker stoer doen ofzo bij je vriendjes.. want mij doen die praatjes van je weinig...
 
ooh ja?
wat gaat er dan volgens jou kapot?
precies.
niks dus.
hoogstens het lampje.
maar ja dat kan jij dus niet weten.


BACK ON TOPIC MAAR WEER!!!!!!!!!!
 
ooh ja?
wat gaat er dan volgens jou kapot?
precies.
niks dus.
hoogstens het lampje.
maar ja dat kan jij dus niet weten.


BACK ON TOPIC MAAR WEER!!!!!!!!!!

Sukkel dit is toch echt on topic... En als het lampje kapot gaat door jou stomme manier kost het hem toch weer een nieuw lampje... Kun je het beter op mijn manier doen dan bespaar je weer een nieuw lampje.
 
wat kost dat klote lampje denk je stumper?
volgens mij kom je net uit de luiers.
doe ff normaal.

en dit gaat dus echt nergens over.

BACK ON TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
De tering speedyfight, je koopt een lamp die werkt, en die na het aansluiten ook het liefst werkt, ook al kost dat stom ding maar 1 euro. Het moet gewoon juist zijn en werken.

Dan heb ik liever melv16 zijn uitleg dan de jouwe, nog leuk een foto erbij gewoon top.

De laatste keer dat je zo deed was je 2 weken op 'vakantie' remember? Dit keer is dat 1 jaar. ;)
 
De tering speedyfight, je koopt een lamp die werkt, en die na het aansluiten ook het liefst werkt, ook al kost dat stom ding maar 1 euro. Het moet gewoon juist zijn en werken.

Dan heb ik liever melv16 zijn uitleg dan de jouwe, nog leuk een foto erbij gewoon top.

De laatste keer dat je zo deed was je 2 weken op 'vakantie' remember? Dit keer is dat 1 jaar. ;)

Amen 9||6

Maar eigenlijk mag je dat niet zeggen Sandor :D Dan krijg je zo'n dingen toegestuurd:

speedyfight 1 said:
Melv16 said:
speedyfight 1 said:
doe jij eens even normal.
met je domme opmerking net of een lampje goud kost.
en in je eigen omschrijving heb je je zelf goed omschreven :

ku(d)t student.

Niets mee te maken ook al kost het mara € 1,-. Het gaat erom dat je het beter goed kunt doen, en anders kun je het beter niet doen. Maar schijnbaar ben jij te ACHTERLIJK om zoiets te bedenken. Beter hou je gewoon je mond dicht want hiermee help je niemand.

en dat zegt een pubertje die net uit e luiers komt?
val dood neer.
ik hou mijn mond voor jou nooit.
laat je nakijken gek!!!!!!
 
wat kost dat klote lampje denk je stumper?
volgens mij kom je net uit de luiers.
doe ff normaal.

en dit gaat dus echt nergens over.

BACK ON TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Warned. Nou gewoon weer normaal tegen elkaar reageren. Behandel elkaar zoals je zelf ook wil worden behandeld.
 
Hoop dat het in een keer gelukt is, heb zelf ook een TNT Lexus op mn buxy. Had ik mn remlicht en gewone licht met elkaar omgewisselt. Waar daarbij dus gebeurd is is dat het rode kapje is doorgesmolten. :|
 
Maar dat is dan je eigen shculd geweest ooodjjbooo want dan had je in het begin dat meteen moeten controleren, dan had het lampje nooit zo warm kunnen worden.
 
Had het wel gechecked maar mijn oude lichtunit had 3 verschillende aan groote in stekkers, bij die tnt wat het dus anders maar ook 3 verschillende grootes dus ik dacht gewoon in eerste instantie gewoon overzetten die handel, niet dus. Erna wel hersteld. Moet nog ff zoeken voor een vervangend kapje of eventueel zelf iets in elkaar gooien
 
Had het wel gechecked maar mijn oude lichtunit had 3 verschillende aan groote in stekkers, bij die tnt wat het dus anders maar ook 3 verschillende grootes dus ik dacht gewoon in eerste instantie gewoon overzetten die handel, niet dus. Erna wel hersteld. Moet nog ff zoeken voor een vervangend kapje of eventueel zelf iets in elkaar gooien

Effe kijken op een scootersloop of je een scooter ziet staan met hetzelfde achterlicht, en anders kun je ook rode lampjes kopen, alhoewel zo'n kapje beter is omdat die rode verf er langzaam af ''brand''
 
Heb er gewoon een wit licht in met een doorschijnend rood kapje (deze is dus een beetje gesmolten). Maar goed...Ik denk eerst dat ik het een beetje beun ga oplossen voordat ik ga kijken of deze nieuw te verkrijgen zijn
 
Back
Top