leuk meissie ontmoet , hoe verder ?

BB-Tuning

beunhaas
Na veel blauwtjes te hebben gelopen , wil ik nu na 2 maanden wel weer eens een vriendin :D

Ik was dus gisteren aan het tanken bij een pomp waar ik nooit kom (toch vlak bij hiero).

Komt er zo'n chick naar buiten: volgooien ?

ik zei ff niks.... ja gooi maar vol zei ik toen
Maar ja, was al laat en was geen hond daar, dus wij lopen naar binnen en is afrekeken. ff goed in de ogen aangekeken en ze zag mij wel zitten dacht ik zo. maar goed, ik had dus gedag gezegt en weg gereden......

ik weet nu dat ze er gewoon 5 dagen per week er werkt.....

iemand suggestiets ?
 
Advertisement - register to remove this

idd volgende keer porberen praatje te maken, veel aankijken en veel lief glimlachen!!

De volgende keer dat je er komt moet je toch maar eens meer over haar te weten zien te komen en probeer haar telefoonnummer te krijgen (email kan ook maar niet zo mijn stijl).
Dan moet je haar maar een keertje mee naar de bios (standaard) vragen!!
 
Hahaha zoiets jah :p.. gewoon vaak tanken.. vervolgens keer afspreken lijkt me zo... ff praatje maken bij ut tankstation.. volgende keer als ze vraagt of ze het vol moet gooien... zeg je : Zal ik jou ook een keer volgooien :p ;)
 
Originally posted by Renzsz
BLA BLA BLA
Dan moet je haar maar een keertje mee naar de bios (standaard) vragen!!

Of een keertje in ritje in de auto maken en dan onderweg ergens tanken en een leuker meisje zien :X
 
veel gaan tanken (doe eens lief voor vrienden! ;))
gewoon jezelf blijven, en probeer oogcontact te krijgen..
Als je denkt dat ze elke x iets verlijdelijker gaat kijken, dan gewoon vragen of ze een x wat leuks met je wil doen.

Succes!
 
je hoeft toch niet altijd te tanken als je naar tankstation gaat?

koop is lekker peukies, of wat te eten, koop iets, en bied dr aan of ze ook wat wil hebben :)
 
als ze naar buiten komt voor jou en zegt "volgooien".... hoeveel hints heb je nodig haha
Zonder gekheid gewoon tanken afrekenen en vragen of ze een keer wat leuks wil gaan doen, kom je netjes over en dan krijg je waarschijnlijk alle kans om te laten zien hoe "netjes" je bent hey suc6 mazzls
 
gewoon jezelf blijven en probeer er achter te komen tot hoelaat ze moet werken! Net voordat ze klaar is ga je tanken en vraag je of ze zin heeft om samen wat te gaan drinken. Succes
 
Bij een tankstation staat meestal wel op een bord tot hoe laat ie geopend is, hoef je daar iig al geen moeite voor te doen ;)
 
Back
Top