Leovince handmade ZX op booster

trochyoni

Lalalaaa
Ik heb vandaag mijn nieuwe loevince handmade zx bestelt. Kan iemand mij vertellen of dit een goede keuze is en of mijn scooter goed zal optrekken met een originele setup? Zo niet, welke afstelling is er dan nodig...
 
Advertisement - register to remove this

je moet zoiezo je scooter opnieuw afstellen..
het is niet zo dat je de uitlaat eronder hangt en het meteen goed rijdt :)

ook zul je de uitlaat moeten ontdoen van de begrenzing, als je dat wilt uiteraard.
 
en dat vraag je NA dat je iets koopt ? 8P

een scooter afstellen is per geval verschillend , dus wat voor rollen , drukveer en trekveren erin moeten is niet te zeggen , ook al heb je EXACT dezelfde scooter met dezelfde uitlaat..

koop gewoon een aantal drukveren (bijv, Hebo zwart en Malossi geel) , een setje trekveren , en een aantal setjes rollen tussen de 3,5 en 6 gram met stappen van 0,5..

verder zul je de sproeier ook moeten afstellen anders loopt de scooter kapot..
 
Je hebt ook setjes testrollen. Daar zitten rolletjes in van verschillende gewichten voor een aantrekkelijk prijsje. Let wel op, ze zijn alleen om te testen. Ze slijten namelijk heel erg hard weg. Maar daarmee kun je wel uitstekend bepalen hoe zware rolletjes je nodig hebt.
 
Je hebt ook setjes testrollen. Daar zitten rolletjes in van verschillende gewichten voor een aantrekkelijk prijsje. Let wel op, ze zijn alleen om te testen. Ze slijten namelijk heel erg hard weg. Maar daarmee kun je wel uitstekend bepalen hoe zware rolletjes je nodig hebt.

Dan zal ik dat eens proberen, thanx :)
 
opzich is het ook wel iritant hoor melf, zou toch veel makkelijker zijn als alles gewoon in 1x goed was xD

ja , als er zo een miljoen op de bank zou staan zou ook makkelijk zijn ... :rolleyes:

wil je het zelf doen moet je ook gewoon niet zeiken over de onderdelen die je er extra bij nodig bent , en het gereedschap wat je erbij nodig bent..

je wilt al goedkoop door het zelf te doen , dan moet je dus al helemaal niet gaan zeiken over die paar euro's aan afstelspul..

en bovendien , een snelle uitlaat kies je zelf voor , en je weet dat hierbij meer komt kijken dan alleen de uitlaat er even opschroeven..
 
tja , alleen zijn die 9 van de 10 keer al niet goed..

verder , bij leovvinci zit eigenlijk altijd een setje rollen en trekveren , deze kun je dus meestal gewoon weg gooien..

mja , je kunt ze uiteraard altijd proberen ..
 
Kan iemand mij vertellen hoe lang het normaal zou moeten duren voor een overschrijving naar Nederland? Ik heb Maandag avond mijn overschrijving gemaakt en vandaag (donderdag) wachten ze nog steeds op mijn betaling bij scootparts, of anders zijn ze daar gewoon HEEEEL traag :s
 
Back
Top