Tmaakt alleen uit bij de 1ste keer starten omdat de slang dan nog leeg is
Daarna heeft t alleen maar t voordeel dat je bij n slang van 2m nog voldoende benzine hebt terwijl je tank al lang leeg is
Tmaakt alleen uit bij de 1ste keer starten omdat de slang dan nog leeg is
Daarna heeft t alleen maar t voordeel dat je bij n slang van 2m nog voldoende benzine hebt terwijl je tank al lang leeg is
Ik vul hem toch eerst en duw hem meteen op de carb. want als ik met een nieuwe cilinder meteen ga kicken zonder benzine of olie houdt die cilinder het minder lang..
Hoezo, als je cilinder geen smering heeft, heb je alleen maar kans op krassen, vooral als je een nieuwe cilinder hebt en er zitten 5 korreltjes zand ni je cilinder..
Ikzelf gooi er altijd olie in, en dan starten.. Rookt wel ff de eerste km's, maar weet je zeker dat het goed smeert
Erik ik zou maar eens van de Jonkels af blijven.
Mja boeiend hoe lang, maar maak t cker niet te kort, anders schiet je slang er af bij elk hobbeltje:|. Ken het probleem namelijk.
Nou ik moest tog altijd best ff kicken voor hij aanging...
Dus al die tijd draait ie wel 100x rond.. geen smering, dus reageer nuttig of anders niet dan betweter..
Als je net je benzine slang hebt vervangen, duurd het wel wat langer dan 2x kicken tot je vlotter zich heeft gevuld hor
Ikzelf heb zelf even aan mijn vacuumslang gesabbelt tot de benzineslang en vlotter waren volgelopen met benzine om me een middagje kicken te besparen. En tevens een beetje olie in het bougiegat gegooid. Rookt als de tiefus, maar zo wist ik tenminste zeker dat mn nieuwe zuiger het naar zn zin had.
ik gebruik juist al olie als ik de cilinder monteer, gewoon met wat olie de wand en zuiger insmeren, dan willen de zuigerveren er ook net wat makkelijker in en draait het allemaal soepel de eerste meters.