lelijke probleem

Status
Not open for further replies.

polini freak

Well-Known Member
ik heb hier een amigo staan
de setup is
gilardoni 70cc
polini vario en koppeling
polini for race 2 uitlaat

de probleem is dat hij goede toeren maakt.hij rijd maar net 75 en trek niet eens op achterwiel en trekt niet eens door
weten jullie de probleem?
 
Advertisement - register to remove this

Beter word dit Topic geclosed !

Houd het gewoon bij 1 Topic en wees geduldig, we willen je gerust helpen met je probleem alleen moet je even geduld hebben :)

Het zit hem gewoon ergens in de afstelling :rolleyes:
 
polini freak said:
wat kom je mij wijs maken? ben jij de eigenaar van dit website?
zo niet haha oprotte

Rot jij lekker op, je zit nog maar net op het forum en dan gelijk zo bijdehand. Er zijn aan zo'n forum ook regels gebonden. Bijvoorbeeld normaal nederlands typen, 1 topic voor 1 onderwerp openen enz. Search knop is ook handig, maar ik denk niet dat iedereen die kan vinden.
 
kaj said:
Rot jij lekker op, je zit nog maar net op het forum en dan gelijk zo bijdehand. Er zijn aan zo'n forum ook regels gebonden. Bijvoorbeeld normaal nederlands typen, 1 topic voor 1 onderwerp openen enz. Search knop is ook handig, maar ik denk niet dat iedereen die kan vinden.

zit stil jij. en luister naar je moeder
 
Oke, dit is je 2e topic.

Geachte user, je bent nieuw, lees even wat regels door... we zijn een forum waar we elkaar allemaal proberen te helpen.... het is niet de bedoeling dat je iedereen gaat lopen afzeiken.. en je draagt totaal niks bij, je andere topic ook...

Het is de bedoeling dat we samen een gezellig sfeer hebben hier, en dat mensen jullie kunnen en willen helpen bij je probleem, met z'n houding kom je dus niet ver..

Ik close nu beiden topics van je, want het gaat nergens meer over.. en hier heb je het zelf ook naar gemaakt.

Ik hoop dat je vanaf nu wat netter met andere mensen omgaat, zo nee, ben je hier snel weg vrees ik voor je:!

m.v.g

Dennis
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top