This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

lekkere dag vandaag

Status
Not open for further replies.
P

PaNDeMoNi

Guest
rijd ik met een vriend van me lekker rustig op een weggetje vlak voor een bocht komt er in een keer een smeris auto om de bocht ziet ons en gooit in een keer z'n auto naar links op de weg. die vriend van mij met z'n DNA vollop z'n achterrem, het scheelde 10 cm of hij lag eronder, hij weer volgas omdraaien en blazen met dat ding ik rechtdoor voorbij die auto, dat stomme politie wijf springt uit de auto en pak me bij m'n arm, ik vol gas geven sleur zowat dat mens mee maar ze wou maar niet loslaten dus ik een beuk naar achter met m'n elleboog (zo op der tiet, die is volgens mij blauw nouw, net als haar pakje) ikke snel wegrijden dus eindelijk weg met mijn hartslag in m'n keel. word ik 1 minuut later gebeld door die vriend dat ie nu aan het rennen is door poortjes met z'n DNA want hij had geen benzine meer

eindelijk thuis aangekomen, benzine gehaald en weer verder rijden, komen we bij het station zien we motorsmeris, wij snel weg, scooters om een hoekie gezet en een stukje lopen, komt die smeris voorbijgereden en rijd weg, wij weer scooter pakken en verder rijden komt weer die kutsmeris (ze beginnen wel erug iritant te worden) wij weer snel terug, scooters weer weggezet, weer wachten, weer smeris weg, weer scooters pakken en verder rijden. paar minuten later WEER KLOTE KUT @$#$^*$ MOTOR SMERIS, dit keer snel doorrijden en allebij apart, thuis aangekomen maar de scooters binnengezet want vandaag was dus echt een klotedag.
zometeen met een groepje van 10 scoots naar harderwijk toe en daar ff lekken feesten. kijken of dat wel zonder smeris kan gaan.
dit moest ik ff kwijt
 
blaaaaaaat.... of tis niet gebeurd of het is nogal overdreven....
Originally posted by PaNDeMoNi:
die vriend van mij met z'n DNA vollop z'n achterrem, het scheelde 10 cm of hij lag eronder
da's slim ja, een noodstop met je achterrem...
 
met z'n malossi getunede vuurvos voor 11000 piek gaat ie volgas wordt ie bij z'n arm gegrepen en je gaat niet op je smoel? yeah right!
 
Duh ruud, is malossi tuned !! Als JIJ de vuuros niet meer onder controle hebt, omdat bijvoorbeeld een of andere debiel aan je arm hangt, dan neemt de malossi computer het over.
 
dit begint op de chat te lijken:

dewd komt langs: ja, ik ben polini fabriekrijder geweest bla bla



beetje ongeloofwaardig verhaal.
 
wat een verhaal zeg.
Maarre gisteren ben ik ook voor het eerst aangehouden door de motorjood volgens henm rijd ik meer dan 30 waar je maar 30 mocht , ik reed 50 ofzo, maar was wel een aardige vent die vond dat je tussen auto's ook wel is meer dan 50 mocht rijden, dus ik blij en ik kreeg een waarschuwing, hij vond trouwens wel dat ik een vreemde standaarduitlaat had (beta ark, giannelli)

mzzzzzzzzzl Raymon
 
Dit is echt weer zo een blaat verhaal, een politie die 5x langskomt of zo? Denk het niet om het half uur gaan ze donuts freten of naar de mac donalds (daar kom ik ze tegen!)!!

------------------
Mess with the best, die with the rest!
 
Status
Not open for further replies.