Lekkende Aerox

Sjorss

Aerox is coming!
Beste mensen,
Ik heb net een nieuwe Aerox gekregen en wat ik opmerk is het volgende.

Ik ging vanmorgen mijn fiets op slot zetten omdat ik terug kwam in de nacht, en voordat ik de garage binnenliep rook ik al iets..
Onder mijn Aerox ligt een plasje?!

Aangezien ik geen verstand heb van hoe en wat, wil ik graag weten van jullie wat het zou kunnen zijn.
De hele garage ruikt naar benzine maar mijn moeder zegt dat het geen 2takt olie kan zijn of geen benzine want daar is het niet ruw genoeg voor blijkbaar.

De vloeistof lekt uit een buisje waar mijn uitlaat vasthangt, een zwart buisje?
Ikzelf heb geen idee wat het zou kunnen zijn?

mvg,
 
Advertisement - register to remove this

Ruikt dat naar benzine?
En waar is dat eigenlijk voor?
Sorry heb niet veel verstand hiervan :)

Koelvloeistof moet in een reservoir onder de voorkap (waar het voorlicht inzit). Tja het gaat je radiator in en koelt :rolleyes:.

Maar volgens mij ruikt het niet naar benzine, en koelvloeistof heeft bij mij een blauwige kleur.
 
Koelvloeistof moet in een reservoir onder de voorkap (waar het voorlicht inzit). Tja het gaat je radiator in en koelt :rolleyes:.

Maar volgens mij ruikt het niet naar benzine, en koelvloeistof heeft bij mij een blauwige kleur.
Het stinkt echt erg naar benzine, maar ik heb er nu een bakje onder gezet dus ga straks effe kijken of daar beetje inzit dan kan ik effe kijken wat het precies is.
 
En zelf helemaal van afblijven, geen schroefje loshalen! Je hebt dealers die daar moeilijk over doen en dan kom je aan het betalen. Nu is het gewoon garantie. Nieuw geleverd product moet een redelijke tijd zonder problemen functioneren (algemene wet..)
 
Ik heb inderdaad eens gehad dat ik dacht dat mijn scooter lekte omdat er een plas onder lag, had de hond ertegenaan staan zeiken, dus het kan zomaar!|(
 
Back
Top