This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
ik wil ook wel best komen..mijn slider doet het dan wel tegen die tijd... ff kijken of ik pappie of mammie lief aan kan kijken voor het vervoer..

greetz jeroen

als ik op tijd klaar ben met me spy ben ik van de partij..
ckrs wel een vette lokatie trouwes.....

ltrss nitro spy

Originally posted by rolodi
wij ook uit leeuwarden na oisterwijk geweest

True, ik ga er wat op verzinnen, doe er alles aan om Marcel-NRG op zijn thuisbasis hard te vlammen

Originally posted by Lars#Dragster
True, ik ga er wat op verzinnen, doe er alles aan om Marcel-NRG op zijn thuisbasis hard te vlammen

ahhaha daar wil ik wel bij wezen als dat gebeurt.

Jullie moeten zelf maar kijken wat et gaat kosten om muziek aanwezig telaten zijn, maar ik denk dat veel mensen die muziek niet belangrijk vinden. Of misschien zelfs betermaar gewoon weg willen hebben.

Ik kan me voorstellen dat et een gezellige sfeer creert, maar er zullen ook veel mensen zijn die absoluut niet van dat soort muziek houden dat er dan wordt gedraaid.

Je moet et zelf maar bekijken... zelf zou ik et niet doen tenzij het niet al teveel moeite kost...

suc6

De keiharde muziek @ owijk vond ik alleen maar storen. Voor mij mag je de muziek weg laten. Er zullen vast wel meer mensen zijn die er zo over denken.

Originally posted by Fpr-membah
goeie vervanger i.p.v lely 2004 ?? aangezien dit erg veel mensen gaat opleveren..

Ik zie dit absoluut niet als vervanger van lely2004, en ik heb liever ook niet dat mensen zo gaan denken .

Dan ligt de verwachtingsgraad wel erg hoog en ik weet dat ik het niet allemaal zo mooi voor elkaar kan krijgen.

Er zitten namelijk nogal wat haken en ogen aan het terrein, die worden waarschijnlijk wel opgelost maar alsnog zal de locatie niet perfect zijn.

Ik vond lelystad wel een perfecte locatie, en ook gemaakt voor dit soort dingen, ik vind niet dat er een vergelijking is te trekken.

Ennehm ivm kosten overwegen we idd de muziek weg te laten, daarnaast moeten we dan ook nog iemand hebben die constant op de apparatuur moet letten, en crewmembers zijn er genoeg, maar niet in overvloed...

Manta, ik wil wel mee helpen met het in de hand houden van 't hele gebeuren (met name het niet laten uitlopen tot een chaos waar iedereen door mekaar heen sjeest)

het lijkt me idd erg belangrijk dat de crewmembers goed in de gaten houden wat er op het terein gebeurt.
ik bedoel een ongelukje zit in een klein hoekje, en dat willen we allemaal voorkomen.

dus een waarschuwing of iets dergelijks lijkt me wel op z'n plaats.
2e keer geen waarschuwing maar gewoon van het terein af of sleuteltjes innemen tot diegene weg gaat.

is ook een aandachts puntje manta en de rest van de opzetters.

We zullen hier rekening mee houden.
Maar we hopen dat iedereen zich een beetje kan gedragen. Volgens mij weten de meesten wel wat niet kan en wel.

We zullen hier nog wel een juiste oplossing voor zoeken

daarom hebben we ook politie toezicht
ook zullen de crewmembers de helel tijd rondlopen/rijden om de boel in de gaten te houden

SPRINTS WORDEN MET HELM GEREDEN!!!

degene die zonder helm bij de startlijn staat, wordt verwijderd
klinkt misschien stom, maar veiligheid staat wel voor

Status
Not open for further replies.