[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Razma
misschien wil de gemeente wel een grote container plaatsen waar je daarna alle vuilzakken in kan pleuren :)

Of een aantal van die kliko-huis-containers die een beetje verdeeld kunnen worden over het terrein...

Originally posted by Ties
Of een aantal van die kliko-huis-containers die een beetje verdeeld kunnen worden over het terrein...

zat ik ook aan te denken idd.
maar heey ties :D meeten wij elkaar ook nog weer eens.

mja kheb waarschijnlijk nog wel iets waar ik oude olievaten weg kan krijgen, dat zou ook nog wel een optie zijn voor afval.

Alleen nou schoot me weer even iets te binnen.
De muziek, zouden jullie muziek willen op de meeting? En zo ja in wat voor vorm? Een DJ? Of is achtergrond muziek genoeg (een cd-wisselaar laten spelen dus ofzo)?

maar sprints net als oisterwijk een soort van Christmas tree?
is wel zeer fijn, en muziek is altijd leuk vind ik o :D
Als het aan mij ligt kom ik dan :D

dj's zijn niet echt goedkoop, dus lijkt mij om de kosten te drukken een cd speler voldoende.
moet mel goed hoorbaar zijn maar ook niet weer overstemmen.

Startsysteem wordt idd een soort kerstboom systeem.

Dj's hoeven niet duur te zijn, het wordt geen Tiesto ofzow :P
Gewoon een amateur-dj uit de buurt die dat vrijwillig wil doen, maar dan moet er nogal wat apparatuur komen, denk dat we beter een paar voorversterkte boxen en een cd-wisselaar kunnen huren. Dan kunnen we dat systeem ook nog gebruiken om iets om te roepen.

idd, maar zoite als oisterwijk , dat was toch ook goed zat? vond ik dan
en wel
vuilnisbakken
bewaking parkeerplaats enzo lijkt me, zijn altijd van die kutlui die er rondlopen

Originally posted by funk-master
ik neem aan dat jij een maat/compagnion van erwin bent.

Juist :), hij helpt vooral met het schriftelijke/theoretische deel van de meeting.

Originally posted by funk-master
zat ik ook aan te denken idd.
maar heey ties :D meeten wij elkaar ook nog weer eens.

Mja, dat moet dan maar :rolleyes: :*

Muziek moet je denk ik niet echt een issue van maken, gewoon wat achtergrondmuziek @ cd speler. Dat is toch slechts een bijkomstigheid mijns inziens...

het gaat idd om de meeting
er zullen ongetwijfeld lui zijn die zelf muziek hebben in de scoot
misschien hangen we ook nog aan de lantaarnpalen een pijl of iets dergelijks, naar de plaats van de meeting, zodat iedereen er wel goed heengeleid word
anders krijg je na afloop op het forum allemaal kwade mensen van: was niet te vinden en bla bla bla

Originally posted by Lars#Dragster
GVD ik wil ook komen, mja best wel ver :X

Mja misschien kan je met een groepje komen en samen een busje lenen/huren?

/EDIT er was me iemand voor ;)

Status
Not open for further replies.
Back