This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[legaal] Scootermeeting Grou (Friesland) incl. Vergunning!

Status
Not open for further replies.
Lars#Dragster said:
Sjah, je zal dan idd wel de enige zonder rijdende scooter zijn 8P

Dat denk ik ook wel , mijn machien gaat ws morgen voor het eerst draaien dus wordt zonder scoot naar Grou maar komt met met 70cc minibike

[R]unner [R]eloaded said:
Ik ga ws niet sprinten , of ik moet morgen veel oefenen want hij wilt niet aan de grond blijven

ahh jonge toch wat erg +ralf+ geef je toch minder gas -:-

ik heb ook geen zin om alles weer door te lezen.. Maar is er een mogelijkheid van het opstellen van een party tent waar we met een aantal scooters onder kunnen staan? Ook makkelijk voor het sleutelen e.d We willen best meer dokken voor een plekje ik had daarover al een PM naar meneer manta gestuurd

Dat moet vast wel lukken...
Moet je wel iets eerder aanwezig zijn ivm het opzetten van dingen op het terrein en moet je niet de crew members voor de voeten lopen

Denk dat je dan aan een tijd zo rond half 12 moet denken...
Maar wacht anders eerst het antwoord van manta maar af

hmz ok, dan zijn we daar wel gewoon wat eerder en dan kijken we wel wat kunnen regelen.. En natuurlijk lopen we niet de crewmembers voor de voeten jullie maken dit allemaal (gelukkig ) mogelijk oooi

kheb je gepm'ed

En even in het algemeen nog een x :

Er is nu een groot stuk grasveld beschikbaar waar iedereen met partytenten enz. op kan komen te staan, dus het vip veld idee is van de baan, en iedereen kan nu een plekje op gras krijgen!

Lars#Dragster said:
Grossie vertelde me net dat het niet door gaat :X

En toch staat er in z'n naam dat het morgen wel door gaat

Ennehm DJ: PM of Mail me ff, ik kom vandaag niet meer @ msn...

Mag je de auto/aanhanger ook op het terrein zetten bij je scooters? Of buiten het terrein net als in oisterwijk.

ik heb er ook zin in het weer is vandaag al een stuk beter, het regent niet meer
btw als je je auto echt totaal niet nodig hebt op het terein zet hem er dan alsjeblieft niet neer, zodat er eruimte over blijft voor andere mensen met party tent

Ik zie het zomber in..... hier regent het dus wel en dus maar niet te hopen dat het morgen regent..... Wat zijn de weersverwachtingen??

weersverwachtingen zeggen dat het wel goed weer wordt, en dat het vanaf vanmiddag droog gaat worden en het ziet er hier nu wel redelijk goed uit

Status
Not open for further replies.