Led Strips op brommer illegaal?

GlennV

Well-Known Member
Hallo , ik zou op mijn Honda wallaroo vanonder led-strips willen hangen. (Ik dacht eerst aan neon , maar led-strips lijken mij handiger omdat deze een langere levensduur hebben enzo..)
Maar ik vroeg mij af of dit eigenlijk illegaal is?
 
Advertisement - register to remove this

volgens mij niet. alleen de voor- en achterkant mogen licht uitstralen.

daarnaast is het ook nogal johny om daarmee te rijden :D
 
nee, hij is GlennV als ie daarmee gaat rijden:p. Iedereen vind wat anders mooi. Persoonlijk vind ik het ook altijd wel leuk staan, licht wat onder je scoot vandaan komt ^^. Neon heeft ook niet zo'n korte levensduur trouwens hoor.
Het monteren is absoluut niet illegaal. Zolang je ze maar niet aanzet terwijl je rijdt op de openbare weg, want dan ben je strafbaar.
 
nee, hij is GlennV als ie daarmee gaat rijden:p. Iedereen vind wat anders mooi. Persoonlijk vind ik het ook altijd wel leuk staan, licht wat onder je scoot vandaan komt ^^. Neon heeft ook niet zo'n korte levensduur trouwens hoor.
Het monteren is absoluut niet illegaal. Zolang je ze maar niet aanzet terwijl je rijdt op de openbare weg, want dan ben je strafbaar.

fout het mag geen aangesloten systeem zijn ;) dus het mag er op zitten maar op geen enkele manier aangesloten
 
Back
Top