Hallo,
Ik heb volgende week woensdag een wok keuring van mijn Vespa Sprint 4T 4V brommer.
Ik heb aan de voorkant Power1 dagrijverlichting incl knipperlichten, een led koplamp van een injectie model en daarbij een led koplamprand, aan de achterkant heb ik een power1 led achterlicht en Power1 dagrijverlichting incl knipperlichten. Alleen het achterlicht is aangesloten op het remlicht.
Is dit toegestaan voor de keuring of moet ik al mijn dagrij verlichting incl koplamprand even afkoppelen?
Ook zit er een 80cc cilinder op (reden van de wok is 72kmu op de rollerbank), op dit moment zit er een begrensde standaard ecu/cdi in met een 3,8mm varioring en 9,8g rollen waardoor de scooter netjes 49kmu gps rijd zonder te stotteren of haperen.
Wel trekt hij enigszins vlot op naar die snelheid, moet ik er dan nog zwaardere rollen in doen of is de optrek snelheid niet erg belangrijk bij de keuring?
Hij maakt geen overtoeren of andere rare geluiden waardoor hij eigenlijk gewoon normaal klinkt maar dus nog wel wat harder optrekt.Hierbij een foto van de verlichting. (Er zit op dit moment een standaard uitlaat onder) Alvast bedankt.
View attachment 72472View attachment 72471