LC DD Beta Ark in onderdelen, gepolyesterde kappen. Oranje velgen, LC set enz.

Status
Not open for further replies.

ErikG

Señor
Oi, mijn Ark gaat in onderdelen de deur uit.
Spul verkeerd allemaal in goede staat tenzij anders vermeld.

Spul gaat op de post zodra het geld op mijn rekening staat. Het frame en de kappenset dienen opgehaald te worden.
Ik heb al tientallen transacties goed afgerond, dus niemand hoeft bang te zijn dat het spul niet aankomt oid. Mocht er achteraf iets niet goed zijn kan het gewoon terug gestuurd worden met de volle prijs teruggave.

Prijzen zijn: exclusief verzendkosten, onder rembours word niets verstuurd.

Ik zou het verder erg waarderen als er alleen mensen reageren die:
* echt het onderdeel serieus direct willen kopen.
* die ook het geld hebben en daar niet 2 weken op moeten wachten.


Mensen die interesse hebben maar later niets meer van zich laten horen krijgen een negatieve traderrating.

Onderdelen kunnen vastgehouden worden, maar dan dient 10% van het totaal bedrag overgemaakt te worden dit ivm zekerheid.

Het onderdeel is verkocht zodra ik een printscreen heb gehad waarop ik kan zien dat het geld is overgemaakt.

Onderdelen:
Beta Ark frame met subframe en benzinetank. Het frame is recht en eerlijk en netjes wit gespoten. Gewoon een keurig frame. Het framenummer is NL L 0074 500522.
Het frame is niet geschouwd, ideaal dus voor een projectscooter of als vervangingsframe als je een ongeluk hebt gehad.
Prijs: 100 euro.
9S+0Lm5NR7E=.jpg

YSo=.jpg


Beta Ark kappen, wat op de foto niet is doorgekrast is nog aanwezig. Bied maar voor de kappen, alles mag los weg van de kappenset.
Prijs: bieden.
fqrOws+T5PM=.jpg

VyowaF8TeXA=.jpg

Oqv+yxmRjzw=.jpg


Beta Ark buddy, valt vrij weinig over te zeggen. In goede staat, en inclusief sluiting.
Prijs: 20 euro.
Ark%20buddy.jpg


Beta Ark LC set, helemaal compleet. Dus inclusief radiateur, slangeklemmen, slangen, slakkehuis en waterreservoir. Gewoon een prima setje om eventueel van je AC Ark een LC Ark te maken. Ook prima te gebruiken als radiateur voor een projectscooter natuurlijk.
Prijs: VERKOCHT.

Beta Ark remmenset, de remmenset is helemaal compleet en nog op druk. Je krijgt dus de remhendels, remreservoirs, remklauwen, remleiding (voor = staal, achter = rubber) en de remblokken die zo goed als nieuw zijn.
Prijs: 60 euro.
Ark%20remmenset.jpg

Ark%20remmenset%20(1).jpg


Beta Ark velgen, de velgen zijn oranje gespoten en hebben een Deestone en een Maxxis band. De velgen zijn inclusief remschijven zowel voor als achter. Erg nette velgen.
Prijs: 75 euro.
Ark%20velgen.jpg

Ark%20velgen%20(1).jpg


mvg, Erik
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top