Lasouris scooter afvoeren

sjaal

New Member
Beste kenners,

Ik heb in Maart een Lasouris designo special 45km/h 2023 gekocht. Deze heb ik daar ook laten opvoeren. Echter rijdt de scooter nu op de teller 70km/h & GPS 65km/h per uur. Nu heb ik mij laten vertellen dat deze scooter niet is opgevoerd d.m.v. een aanpassing met een varioring, maar met electronische software cdi.

I.v.m. een eventuele staandehouding & een bekeuring/wok/inbeslagname, wil ik dit natuurlijk voorkomen.

Wie kan mij helpen aan de oplossing?

Brand los...

P.S. ik ben nog van plan om een rollenbanktest te laten uitvoeren, dus de echte snelheid is niet bekend. Ik weet wel, (aangezien ik vaak samenwerk met de politie & ze zullen me niet ontzien aangezien ik ze niet allemaal ken) dat de gemeten snelheid op de rollenbank maximaal 57km/h mag zijn.
 
Advertisement - register to remove this

Wat zegt de scooterzaak waar ie vandaan komt? Heb je daar al eens geinformeerd?
Het was een opvoerset tot 55-65km/h. Ze programeren de software zodanig dat ze ten allen tijden proberen te voorkomen dat er een wok status op komt. Ofwel een politiek en incorrect antwoord, over het onderwerp waar ze zelf geen verstand van hebben. Spijt dat ik daar mijn scooter heb gekocht, maar het is nu eenmaal zo.
 
Back
Top