LaSouris? Goedkoop en is het wat?

MaFoDes

Member
Mijn dochter gaat binnenkort voor brommertheorie op en wil dan ook gaan scooter rijden. Ze had een Zip op haar lijstje staan, want - hoef ik jullie niet te vertellen - is lekker flitsend, ziet er goed uit en "de halve school rijdt er ook mee". Ze moet hem zelf betalen, maar wellicht leg ik wel wat bij. De verzekering van een tweedehands zip is belachelijk veel duurder dan mijn splinternieuwe Kisbee, want: word vaker gestolen en vaker betrokken bij ongevallen. Dat zegt wel wat...

Dus ik kijk uiteraard mee en ook verder. Zo'n La Souris. Die zijn niet zo duur. B merk uit China neem ik aan. Maar zijn ze echt zo slecht?

Graag jullie meningen.....

Advertisement - register to remove this

Denk dat ie zich ook afvraagt of iemand ervaring heeft met reparatie en service oid?
Goeie opmerking. Dichtstbijzijnde LaSourisdealer zit op 90km vanuit Zuid Limburg. Dus ja, een dealer hier zoals de mijne (doet o.a. Sym, Peugeot, Niu en Piaggio) moet er wel aan kunnen werken of onderdelen voor kunnen krijgen .Dan praat ik niet over het 10" bandje of een bougie.

Ja piaggio scooters zijn erg duur in de verzekering. Heb zelf een piaggio new fly staan en met verzekering zit ik zeker tegen de 100 euro aan.

Mijn kisbee kan ik al rond de 40 euro verzekeren voor 1 jaar.

Als je toch voor Lasouris wilt gaan kan je beter een peugeot kisbee oud model kopen, want de kappen zijn veel beter dan van de lasouris..

De goedkope china scooters hebben vaak een metalen benzine tank die niet al te groot is (plus minus 3,5 - 5 liter als je geluk hebt.

De kisbee heeft een kunstof tank plus 6,3 liter tank inhoud. Is denk ik wel de enigste china achtige scooter die de meeste plus punten heeft.

Back