This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

laser x-pro vs. yasuni R

bij mina is er volgens mij alleen een 50cc jolly versie, er is er iig maar 1 van te krijgen..

en bij kamaraad is de laser al een keer gescheurt, kweet alleen niet meer waar, maar dit was al naar een paar dagen ofzo..
 
Originally posted by B-100
hier staan er 2. ik citeer:

"jolly moto racing
de snelste uitlaat die er op aarde the koop is ,speciaal voor 70cc cilinders" @ 272 euro


Een Jolly is zeker geen slechte uitlaat, maar om hem nu de snelste uitlaat op aarde te noemen 8P
 
mja als het om de prestaties ging zou ik een shot nemen...vind ik net wat beter presteren dan een r [zowel 50 als 70] maar omdat ik inmiddels beetje anti-gianelli ben zou ik voor de r gaan...die gaan tenminste niet zo snel kapot...

en meestal als een uitlaat goed presteerd word het in no-time een hype...net als de nrx en tegenwoordig de r, dat de laser niet echt in is zegt ook al beetje iets over de prestaties vind ik...mja je weet maar nooit ijk
 
B-100: Dat klopt, Laser maakt veel uitlaten voor motoren en ook voor autos.. Ook goede uitlaten (voor motoren voor zover ik weet)...

PiTu: Dat kun je nooit zeggen wat de beste is... Ligt aan setup enz bla bla..
 
Originally posted by Marco_v_W


mmz ok , maar ik vind die bocht wel zoow eng dun :?, zou je zeggen dat het ene 50 is, en expansie is ook niet echt wooow dik ofzo....

zoeits8P

70cc uitlaten horen tog een expansievat met minder inhoud te hebben dan 50cc uitlaten, of zie ik dat nu verkeerd?

grtz
 
maar in principe kan een 70 cc jolly ook op een standaard 50?

Die 50 wordt een 50 snel(die cilinder is een standaard pia bagger cilinder...met die verlaagde spoelpoorten)...en later...over een half jaar ofzo een 70 mhr team.

Wat is dan de beste keus...de R, de Laser, de Jolly of moet ik gewoon die nardo houden?
 
Originally posted by GiGi
Dus er is alleen een Jolly 70 voor Mina??? Presteerd dit ook goed op een evo50 (untuned) dan??

in theorie misschien wel , alleen zal die dan een veel te dunne powerband hebben om hem daadwerkelijk goed af te stellen. but do correct me if i'm wrong.