laser x-pro vs. yasuni R

Advertisement - register to remove this

Originally posted by B-100
bij mij op school heeft iemand een laser onder zijn sf2 hangen en die presteert niet echt super(is dan ook wel een peugeot blok :+ )
en hierom en hierom
qua afwerking is een laser wel errug goed.

Uitlaat Testen Online :|

En trouwens omdat iemand van je school de Laser x pro heeft en niet zo goed presteerd dan hoeft t nog geen slechte pijp te zijn aangezien de meeste mensen gewoon niet kunnen afstellen :|

Ik dacht dat Blaze die pijp wel goed vond presteren.. Alleen dat de laklaag erg brak was... Blaze???

Ik persoonlijk zou gewoon lekker voor de Yas R gaan... Hier kan ik wel over praten omdat ik er zelf mee rij.. ik reed m ook fftjes op 50cc en dat reed wel leuk top was wel leuk en koppel... Tja is ben 70cc gewend he :p

Ik zou zeker voor de Yas R gaan ook al zou je t al voor de looks doen.. Hij is gewoon erg mooi en presteerd goed, ding is gewoon z'n centen waard :)
 
Originally posted by B-100
bij mij op school heeft iemand een laser onder zijn sf2 hangen en die presteert niet echt super(is dan ook wel een peugeot blok :+ )
en hierom en hierom
qua afwerking is een laser wel errug goed.

De uitlaten die je daar ziet, heeft niks met een Yasuni R te maken....ik zie namelijk een Yasuni Z, en een Bidalot imitatie Z ofzo...
 
Originally posted by B-100
ja nou je het zegt idd... zelfs zelfde demper en alles :| maarja alsnog zou ik voor een yasuni gaan ipv laser. hoewel een laser natuurlijk wel lang mooi blijft doordat ie verchroomd is :7

sinds wanneer is een lazer verchroomd:? en ik zou voor een lazer gaan die zie je niet zo vaak
 
die nardo maakt een beetje veel lawaai...maar dat kan ook zijn omdat de demper kapot is...en hij ziet er niet meer zo mooi uit...
maar welke is dan beter...die nardo die ik nu heb...of een yas R?
 
hier staan er 2. ik citeer:

"jolly moto racing
de snelste uitlaat die er op aarde the koop is ,speciaal voor 70cc cilinders" @ 272 euro
9283.jpg


"jolly moto racing
ook weer het snelste wat er te koop is ,speciaal voor 70cc cilinders maar nu met carbon demper " @ 340 euro
12674.jpg
 
Back
Top