Langere achterschokdemper/veer

RmSensE

Ownbeer
Hey..

Heeft iemand ervaring met een langere achterveer?
Mijn originele is namelijk lek en nu wil ik er nog wel een beetje goedkoop vanaf komen.. dus ik dacht aan zo'n Top Racing veertje voor 120 piek.. maareh..
Weet iemand dus of het een beetje relaxed rijdt met een langere veer? (hij is er in lang en kort voor m'n sr) .. Niet dat m'n wegligging dadelijk ongelooflijk achteruit gaat door een langere veer..


Thankz!

Leroy

------------------
Aprilia SR50 LC Netscaper.. DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar .. en m'n originele pijpje.. naja.. die van de f12 ;)
 
Advertisement - register to remove this

top racing sux idd. Paioli is al stukken beter
wink.gif
 
Vraag maar aan Royal Rally hoe het rijdt...

Top Racing is sowieso troep, koop dan een Bitubo of Sebac...

Zo'n Bitubo is best geinig, kost fl. 140,=

Bitubo%20Helix%20200.jpg


Greetz.
 
Ah thankz!
Top Racing valt dus al af.. en een langere veer dus ook.. oke..
Ik zal es ff bij m'n dealer vrage of ze zo'n bitubo hebben..

Later

------------------
Aprilia SR50 LC.. "DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar & Tecnigas Next" == 94 digi
 
smile.gif
Bart

Het rijdt heerlijk vind ik zelf. En over meer torsie in het frame enzo? Valt wel mee, heb ik geen last van.

Ogre is de enige hier die op me scoot heeft gereden. Ik heb nog aan hem gevraagd of hij iets merkte van de hoogte.
Hij had er ook geen problemen mee.
 
Het rijdt heeeeerlijk
smile.gif

Ik had totaal geen problemen met instabiliteit of iets dergelijks, en ik heb nog nooit zo lekker een drempel genomen
smile.gif
 
Weet hier iemand trouwens ofdat er ook van die ophoogstukkies zijn bij je achterschokdemper/veer voor minarelli?????
En hoe duur zo'n ding kost???

alvast bedankt

mzzzzl Raymon
 
Originally posted by Raymon_K:
Weet hier iemand trouwens ofdat er ook van die ophoogstukkies zijn bij je achterschokdemper/veer voor minarelli?????
En hoe duur zo'n ding kost???

alvast bedankt

mzzzzl Raymon

Ophoogstukken zijn er ALLEEN voor Minarelli.
(Tenzij nu anders)
Kosten rond de 40 piek afhankelijk van de afzetterij van je dealer.
 
Originally posted by Ogre:
Het rijdt heeeeerlijk
smile.gif

Ik had totaal geen problemen met instabiliteit of iets dergelijks, en ik heb nog nooit zo lekker een drempel genomen
smile.gif

Dat was dus meteen de laatste keer dat je op zijn scoot mocht rijden ...
tongue.gif
...

SvR
 
DUH, je hebt enkel op een brakke speednicht gereden.
Originally posted by Ogre:
Het rijdt heeeeerlijk
smile.gif

Ik had totaal geen problemen met instabiliteit of iets dergelijks, en ik heb nog nooit zo lekker een drempel genomen
smile.gif
 
Welke is nou beter dan? Sebac of Bitubo?
Ohja.. enneh.. is die Bitubo voor 139,- verstelbaar? weet iemand dat?

Greetz,

Leroy

------------------
Aprilia SR50 LC.. "DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar & Tecnigas Next" == 94 digi

[This message has been edited by RmSensE (edited 18 April 2001).]
 
Originally posted by Raymon_K:
Weet hier iemand trouwens ofdat er ook van die ophoogstukkies zijn bij je achterschokdemper/veer voor minarelli?????
En hoe duur zo'n ding kost???

alvast bedankt

mzzzzl Raymon

Check scootparts
Staat dacht ik bij diverse wannahaves
wink.gif


Greetz



------------------
Honda X8R-s, hrr uitlaat, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Malossi CDI-unit
 
Originally posted by Razkin:
DUH, je hebt enkel op een brakke speednicht gereden.
Ik heb wel op meer scoots gereden hoor...
Phantom, Runner, SR, Amico, X8R, DJ en een Vision
smile.gif


Ik vond die Rally zeker niet slechter rijden dan al die andere scoots moet ik zeggen, en ik weer redelijk goed hoe die scoots rijden omdat ik er regelmatig op zit/heb gezeten.

[This message has been edited by Ogre (edited 18 April 2001).]
 
Originally posted by Ogre:
Ik heb wel op meer scoots gereden hoor...
Phantom, Runner, SR, Amico, X8R, DJ en een Vision
smile.gif


Ik vond die Rally zeker niet slechter rijden dan al die andere scoots moet ik zeggen, en ik weer redelijk goed hoe die scoots rijden omdat ik er regelmatig op zit/heb gezeten.

x8r rijdt lekker he
wink.gif
Ik rij er elke dag op
smile.gif


------------------
Honda X8R-s, hrr uitlaat, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Malossi CDI-unit
 
Originally posted by Ogre:
Originally posted by Razkin:
DUH, je hebt enkel op een brakke speednicht gereden.
Ik heb wel op meer scoots gereden hoor...
Phantom, Runner, SR, Amico, X8R, DJ en een Vision
smile.gif


Ik vond die Rally zeker niet slechter rijden dan al die andere scoots moet ik zeggen, en ik weer redelijk goed hoe die scoots rijden omdat ik er regelmatig op zit/heb gezeten.

Ik mag toch wel hopen ja dat me scoot beter rijdt dan een Vision en een DJ
devil.gif
 
Originally posted by Ogre:
Het rijdt heeeeerlijk
smile.gif

Ik had totaal geen problemen met instabiliteit of iets dergelijks, en ik heb nog nooit zo lekker een drempel genomen
smile.gif

Het achter verhogen is nog niet half het effect van voor verlagen, probeer dat maar eens.... wij doen het wel.
 
Originally posted by Joor:
Het achter verhogen is nog niet half het effect van voor verlagen, probeer dat maar eens.... wij doen het wel.



..zie je wel, en iedereen maar zeuren dat het zo slecht is, terwijl het nog niet half het effect is van voor verlagen....

Ga ik ook nog maar ff doen, zal helemaal leuk staan
wink.gif
 
GRRR!! :p
is die bitubo nou verstelbaar of niet? hehe
wink.gif



Later

------------------
Aprilia SR50 LC.. "DR 70cc Cilinder, Polini 25mm Spruitstuk, Dell'Orto 21mm Carburateur, Malossi Filteremelentje, Malossi Fly Clutch, Malossi Ventilvar & Tecnigas Next" == 94 digi
 
Back
Top