Lakeside darts Champ.

En tog wint mervin king het :)

en wat is er nou mooier dan ff met je vrienden pijltje gooien onder het genot van een biertje :) in de kroeg ..
 
Originally posted by anakin
jammer dat co stompé er uit ligt..die man moet echt dat toernooi een keer winnen ..darten is wel cool, alleen kan het niet ..ssstt niet doorvertellen

co is een vieze arrogante lul.:|
hij denkt humzz elke avond tv verdien ik meer :p
 
Barney is een vieze arrogante hagenees.

Ik ben phil Taylor fan.

Wat heb ik gelachen toen barney in de telegraaf zei dat ie Taylor zou dubbelvouwen whahahha.

Ik hoop dat walton het toernoooi wint :)
 
ben het mee eens..die barney is gewoon arrogant, heeft het woord "ik" iets teveel geleerd ofzo, maar co moet alleen al winnen om die manier van gooien :p

wat was er trouwens met mervin king..wist wel dat ie de hele wedstrijd "boe" moest horen ,was tegen een nederlander dat dat gebeurde maar waarom? :p
 
Originally posted by anakin
ben het mee eens..die barney is gewoon arrogant, heeft het woord "ik" iets teveel geleerd ofzo, maar co moet alleen al winnen om die manier van gooien :p

wat was er trouwens met mervin king..wist wel dat ie de hele wedstrijd "boe" moest horen ,was tegen een nederlander dat dat gebeurde maar waarom? :p

de vorige wedstrijd (King vs. Hofstra) Liet ie midden in de wedstrijd (toen hofstra op voorsprong stond) de afstand tussen bord en werpplaats opmeten enzo. Daardoor heeft ie Hofstra uit zijn concentratie gehaald.
Hofstra verloor kansloos de wedstrijd (1-3).

Niet zo sportief van King (daarom dat ie uit het team van Barney is gekicked :D)
 
iedereeen zit wel op die eigenwijze manier van praten van BArney te zeiken. Maar als hij het waarmaakt kan IK daar alleen respect voor hebben! HIj is gewoon t best en dat weet hij misschien iets te goed :)
 
Originally posted by Ray B2
Barney is een vieze arrogante hagenees.

Ik ben phil Taylor fan.

Wat heb ik gelachen toen barney in de telegraaf zei dat ie Taylor zou dubbelvouwen whahahha.

Ik hoop dat walton het toernoooi wint :)

fan van taylor en hopen dat walton wint?:?
 
Originally posted by Nrg^Extreme
En hoe wil die tege phill gooie barney mag nie met wk meedoen of hij moet uit deze dartbond stappen en overgaan op de andere..

Ze hebben wel eens tegen elkaar gespeeld, toen Barney nog iets minder was dan nu en Taylor briljant speelde en Barney inmaakte.




Originally posted by mastervanloon
fan van taylor en hopen dat walton wint?:?


Taylor zit bij de andere bond, is dus in dit opzicht geen concurrent van Walton...
 
Maar binnenkort willen ze zo'n wedstrijd houden tog ?

phil taylor vs. Barney..

En ik denk wanneer barney zo gooit als afgelopen donderdag..dat phil taylor wel eeen eindje kan fietsen !
 
Back
Top