Lagers kapot?

Edrunner

Well-Known Member
Ik kreeg me blok terug van 3br met me krukas erin die had ik laten monteren.
Ik de hele meuk er weer opgezet en ik ga rijden en opeens een dikke knal uit die uitlaat en me scooter valt uit.
Ik kick hem weer aan denk zal wel. Hij loopt ff maar komt niet weg en valt weer uit. Ik probeer weer te kicken en het lukt niet meer.
Thuis aangekomen me blok er onder uit gehaald helemaal kaal gemaakt en wat bleek de krukas doet niks meer. Zat helemaal vast geen beweging in te krijgen. Dus wat kan dit zijn?
Ik heb al afspraak met joost van 3br gemaakt dat hij er ff naar kijkt. Maar hij zegt het zijn waarschijnlijk de lagers. Maar de lagers waren helemaal nieuw dus nu moet ik nieuwe lagers kopen. Maar dat komt lijkt mij niet door mij maar eerder door de montage van de lagers + krukas.
Dus ik vind dat hij maar nieuwe lagers moet regelen.

Iemand een idee of het idd de lagers zijn en of het mogelijk is dat hij die lagers maar moet kopen.
 
Advertisement - register to remove this

mja , als je nu slim was geweest had je de complete scooter daar kant en klaar laten maken , nu heb je kans dat ze zeggen dat je er zelf verantwoordelijk voor bent omdat je het blok er zelf onder hebt gezet en afgesteld , en imo is dat ook zo.

maarja , ik spreek eigenlijk al voor mijn beurt want het kan best zijn dat joost dat voor garantie vervangt , mja , zou ie het niet doen kan ik het goed begrijpen iig..

een los blok laten reviseren is imo niks waard , een revisie is imo het blok helemaal goed maken en goed opbouwen totdat het probleemloos loopt.
 
Back
Top