lagers eraf? hoe?

Daan.

Well-Known Member
Een goede middag,
Ik heb 2e hands een Doppler krukasje weten te bemachtigen, incl c4 lagers.
Ik heb mijn blok dus gesplits, oude originele krukas eruit gehaald, en de keerringen ook.
Ik moest dus nieuwe keerringen kopen, en heb toen meteen nieuwe lagers gekocht, deze moeten nu om mijn doppler krukas, maar ik krijg de oude lagers niet eraf.
Ik meen me te herinneren dat hier een how-to over was, maar ik kan deze NIET vinden..
ER is wel een howto over hoe een krukas uit een blok te halen, maar daar wordt niet bescheven hoe je de lagers eraf haalt..

Graag legt iemand mij dit even uit (A)
Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Moet je een lager trekker voor hebben.. anders heb je allen maar kans dat je je as sloopt. Je kan gewoon ff langs de dealer lopen, die heeft een lager trekker.. is miss 2 minutjes werk..
 
Shane said:
Moet je een lager trekker voor hebben.. anders heb je allen maar kans dat je je as sloopt. Je kan gewoon ff langs de dealer lopen, die heeft een lager trekker.. is miss 2 minutjes werk..


als ze er af moeten.. en ze zijn oud.. dan kan je gewoon poelietrekker erop zette.. je mag dat anders nooit doen omdat je gewoon putjes in je lagers krijgt en dan lope ze niet goed meer.. dus als het oude zijn kan dat wel..
 
bws_racing said:
als ze er af moeten.. en ze zijn oud.. dan kan je gewoon poelietrekker erop zette.. je mag dat anders nooit doen omdat je gewoon putjes in je lagers krijgt en dan lope ze niet goed meer.. dus als het oude zijn kan dat wel..


Lagers die er af moeten en nog goed zijn zou ik toch geen 2de keer willen gebruiken. Gewoon nieuwe erop heb je nooit geen gezeik
 
Back
Top