This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

lagers bij de dealer

Roger

*M-town Racing*
in mijn vorige tropic van schietende uitlaat stond dat ie niet meer aan ging als hij warms was.
ik heb mijn scoot dus laten ophalen door de dealer.
beld hij me net op van:"je krukaslagers zijn naar de tering,er moeten nieuwe in en dat kost tussen de 400,- en de 1000,- ligt eraan of het makkelijk gaat of dat het veel werk is"

hij kon het niet precies zeggen zei hij.


scoot heeft 18000 gelopen en bijna zijn hele leven rond de 100 gelopen(op teller)


ik kan hem nu lastig zelf maken want hij staat bij de dealer helemaal uit elkaar.

zou hij nog lang meegaan nadat er nieuwe lagers in zitten??
er zit wel al een nieuwe getunende cilinder onder,nieuwe cab,nieuwe pijp,dus bijna alles is nieuw.

is dan het geld het nog waard??of begeeft hij het dan na 6 maanden het helemaal??

geef eens advies
 
Als de dealer de lagers goed monteert (wat overigesn absoluut niet zoveel mag kosten :|) Moet je scoot weer een goed tijdje meegaan, als hij met een 'tuned' cilinder enzo 100 op de teller reed. Laten we zeggen iig een jaar.
 
Had je daar zelf niet achter kunnen komen van die lagers....lijkt mij dat dat zaakje dan niet helemaal recht om zijn as meer draait.....maarja je weet het nu in ieder geval wat het is, ik zou die scooter terug halen en zelf die lagers er in zetten. Een paar skf lagers zijn <100,- en dan leer je er ook nog wat van :!
 
Originally posted by MaRossi
Een paar skf lagers zijn 100,- en dan leer je er ook nog wat van :!

echt niet, ik had ze een keer voor een vriend van me bij een automaterialenzaak gehaald, en daar kostten ze 15,- per stuk.... c3 8 balls met stalen binnenkooi..... en keerringen kosten iets van een tientje per stuk voor mina

greetz
 
Last edited:

Hij zegt toch ook <100 ... Dus ONDER de 100 piek, en volgens mijn logische wiskundige knobbel in me hoofd is 15 onder de 100.
 
Originally posted by Sjoerdyo


Hij zegt toch ook <100 ... Dus ONDER de 100 piek, en volgens mijn logische wiskundige knobbel in me hoofd is 15 onder de 100.

ja ok, maar dat scheelt wel errug veel he... en volgens mij dacht ik ook dat het een typfout ofzo was...... mja... wat kan mij het ook verekken

greetz
 
nou ik laat hem wel maken hij staat nu toch daar en anders moet ik hem gaan halen en dat is vrij ver.

hij zou ook kijken of er niets met de krukas was,onsteking en nog iets
als daar iets mee mis zou zijn dan zou het zo duur worden ja.

maar hoelang zouden die nieuwe dan mee gaan.hoeveel km

ik weet de snelheid niet met die cilinder,ik heb er niet harder dan 70 mee gereden want ik was aan het afstellen.