R Ron1971 Well-Known Member 14 July 2024 #1 Beste Hoe demonteren en monteren jullie de schommelarm lagerbus van een vespa sprint? Attachments Screenshot_20240714_215653_Samsung Internet.jpg 94.4 KB · Views: 5
R Ron1971 Well-Known Member 14 July 2024 #3 Ik heb ze eruit. Hoe is de volgorde van in elkaar persen? Eerst aan een kant een lager erin? moeten alle rubberen ringen tussen de arm en de poot? Last edited: 14 July 2024 Upvote 0 Downvote
Ik heb ze eruit. Hoe is de volgorde van in elkaar persen? Eerst aan een kant een lager erin? moeten alle rubberen ringen tussen de arm en de poot?
J joeydemon Active Member 14 July 2024 #4 Ron1971 said: Ik heb ze eruit. Hoe is de volgorde van in elkaar persen? Eerst aan een kant een lager erin? moeten alle rubberen ringen tussen de arm en de poot? Click to expand... Er is een truuk voor de rubbers.. eerst om de poot heen en dan terug rollen na monteren.. zoek ff YouTube Upvote 0 Downvote
Ron1971 said: Ik heb ze eruit. Hoe is de volgorde van in elkaar persen? Eerst aan een kant een lager erin? moeten alle rubberen ringen tussen de arm en de poot? Click to expand... Er is een truuk voor de rubbers.. eerst om de poot heen en dan terug rollen na monteren.. zoek ff YouTube
R Ron1971 Well-Known Member 15 July 2024 #5 joeydemon said: Er is een truuk voor de rubbers.. eerst om de poot heen en dan terug rollen na monteren.. zoek ff YouTube Click to expand... Alle vier de rubbers? Post automatically merged: 15 July 2024 Kan niet echt een filmpje vinden Upvote 0 Downvote
joeydemon said: Er is een truuk voor de rubbers.. eerst om de poot heen en dan terug rollen na monteren.. zoek ff YouTube Click to expand... Alle vier de rubbers? Post automatically merged: 15 July 2024 Kan niet echt een filmpje vinden
J joeydemon Active Member 15 July 2024 #6 Deze is handig om te kijken.. die voor het truukje met de 2 rubbers ben ik aan het zoeken Post automatically merged: 15 July 2024 Als je die 2 rubbers doet als op de foto kan je ze nadat dat staafje er doorheen is de rubbers naar beneden doen en zitten ze perfect op hun plek. Attachments 349F2CE9-DDE4-43B4-9B9F-911A023526B4.jpeg 82.6 KB · Views: 4 Upvote 0 Downvote
Deze is handig om te kijken.. die voor het truukje met de 2 rubbers ben ik aan het zoeken Post automatically merged: 15 July 2024 Als je die 2 rubbers doet als op de foto kan je ze nadat dat staafje er doorheen is de rubbers naar beneden doen en zitten ze perfect op hun plek.
R Ron1971 Well-Known Member 15 July 2024 #7 joeydemon said: Deze is handig om te kijken.. die voor het truukje met de 2 rubbers ben ik aan het zoeken Post automatically merged: 15 July 2024 Als je die 2 rubbers doet als op de foto kan je ze nadat dat staafje er doorheen is de rubbers naar beneden doen en zitten ze perfect op hun plek. Click to expand... Ja dat is een goed idee! Moet ik het busje samen met de swingarm in de poot persen en daarna de lagers erin??? Of alles in een keer erin? In dat filmpje doen ze die bus niet vervangen. Upvote 0 Downvote
joeydemon said: Deze is handig om te kijken.. die voor het truukje met de 2 rubbers ben ik aan het zoeken Post automatically merged: 15 July 2024 Als je die 2 rubbers doet als op de foto kan je ze nadat dat staafje er doorheen is de rubbers naar beneden doen en zitten ze perfect op hun plek. Click to expand... Ja dat is een goed idee! Moet ik het busje samen met de swingarm in de poot persen en daarna de lagers erin??? Of alles in een keer erin? In dat filmpje doen ze die bus niet vervangen.
J joeydemon Active Member 15 July 2024 #8 Hier wel een Iet wat vreemde manier maar de volgorde is hetzelfde haha ongeveer op 2:55 beginnen ze Upvote 0 Downvote
R Ron1971 Well-Known Member 15 July 2024 #9 Super bedankt , dit gaat zeker lukken. Ik doe het wel met de pers Upvote 0 Downvote