La Souris loopt sloom

Patrykmsk

New Member
hey, ik had een vraag mijn scooter La Souris Sourini R (bouwjaar 2020 11000km stand) loopt 43 dat vind ik dus best wel sloom, vorige week wou m’n scooter niet starten bleek dat het door de ecu kwam dat heeft m’n stiefpa dus vervangen echter wil ik hem niet vragen welke ecu hij heeft gekocht omdat ik denk dat hij me de scooter niet zou laten opvoeren. maar hij loopt nu met de nieuwe ecu nog steeds 43. is mijn scooter gewoon heel sloom of is ie nog begrensd ?

kan het zijn dat mijn scooter een vario ring heeft?

wat kan ik er aan doen om hem sneller te laten gaan?
 
Advertisement - register to remove this

Je bent een nieuwe ECU nodig die gemnapt is en kost je rond de 140 euro schat ik zo. Mogelijk je injector en benzine pomp aanpassen omdat China spul weinig tolerantie heeft. Het is een dure hobby met injectie.
 
ik heb er eentje gevonden op marktplaats die me 55 kan laten rijden dat vind ik goed genoeg. en wat bedoel je met injector en benzine pomp aanpassen? kan ook vrij weinig dingen over la souris vinden op youtube.
 
Als je de link deelt van MP kunnen mensen meekijken of dit werkt, er is een grote kans dat het niet werkt omdat er veel modellen zijn met verschillende pin aansluitingen. Ik heb er niet genoeg verstand van om je te vertellen waar je goed aan doet en weet alleen vanuit dit forum dat er veel problemen mee zijn. Ik persoonlijk zou het even voor lief nemen en je goed verdiepen in de ECU, die dingen komen wel vaker op internet te koop.

Mag ik vragen wat dat ding je kost? Ik haal hem niet voor je neus weg, maar wil zelf nog graag een ECU van een scoot hebben om te kijken wat ik kan uitgelezen.
 
Voor 50 euro doen (Als het past voor jouw scoot), dat is het bedrag wat ik mij heb voorgenomen om een willekeurige werkende ECU te kopen.
maar denk je dat m’n scooter dan ook harder zou lopen? als hij nu 43 loopt en de ecu van nu waarschijnlijk voor 45 is, is er iets makkelijks om de scooter sneller te laten lopen? zat te denken om rolletjes te vervangen maar dat word ook moeilijk om iemand te zoeken met een slagmoersleutel voor de vario
 
Rollen hebben niets met snelheid te maken in de basis zonder blok aanpassing, je kunt daarmee domweg de overbrenging verbeteren (mits je niet heel ver afwijkt). Ga je van "50" naar "80 cc" dan is het wel van invloed, maar bij gelijke cilinder gaan rollen niets doen. Ik kan je wel vertellen dat je een snor hebt en dat dit onderwerp een slotje krijgt, mijn advies is om te zeggen dat je naar brom wilt gaan, dan kan men verder helpen omdat te sloom bij keuring een afkeuring is. ;) Ik moet in fatsoen dan wel helpen met advies om afkeuring te voorkomen.
 
Back
Top