Kymco yup komt niet vooruit

Ramon123

New Member
Ik ben bezig met mijn scooter (kymco yup)
Ik had hem gekocht en in 1 week ging de scooter van 40 naar 5-10 km. De scooter loopt goed alleen als ik gas geef komt hij niet voor uit. Ik heb een nieuwe bougie, rolletjes en een v-snaar er in gezet. Heb de sproeiers door geblazen en schoon gemaakt, benzine filtertje schoon gemaakt, accu opgeladen en nog steeds rijd de scooter niet. Zou iemand weten wat er aan de hand is ?
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben bezig met mijn scooter (kymco yup)
Ik had hem gekocht en in 1 week ging de scooter van 40 naar 5-10 km. De scooter loopt goed alleen als ik gas geef komt hij niet voor uit. Ik heb een nieuwe bougie, rolletjes en een v-snaar er in gezet. Heb de sproeiers door geblazen en schoon gemaakt, benzine filtertje schoon gemaakt, accu opgeladen en nog steeds rijd de scooter niet. Zou iemand weten wat er aan de hand is ?
Benzinefilter kan je beter vervangen.
 
@Ramon123 ,
misschien kun je, je verhaal in post#1 even verduidelijken , misschien ligt het aan mij maar wat bedoel je precies met:

komt niet vooruit (in de titel)


De scooter loopt goed alleen als ik gas geef komt hij niet voor uit.
nog steeds rijd de scooter niet.

Dus hij start en loopt stationair.
Maar kun je het gas ook opendraaien zodat de motor toeren maakt of valt hij dan uit?
Indien hij toeren maakt, vraag ik mij af waarom je de bougie hebt vervangen en de carburateur en filter hebt schoongemaakt, grijpt de koppeling dan wel aan?
 
Back
Top