kymco people s bj 2008

abarth112

New Member
hallo heb vraagje
heb kymco people s bj 2008 16" geel kent met standaart cill 50cc orginele carb gladde vario bus? nu loopt hij op teller 55/58km gps 53 km
heb ik dan standaart cdi of al onbegrenste cdi ?
of is er makkelijke manier omtoch nog 10/15km p/u er bij te snoepen met rollen ? sproeier ? druk/trekveer ?
of word het meer cc cillinder of vertanding achteras aanpassen ? heb zoiets gelezen ivm met overbrenging bij 16" type ? . ben benieuwd of iemand mij kan helpen gr michel
 
Advertisement - register to remove this

hoe kunnen wij nou ruiken wat voor cdi jij hebt? het lijkt mij nèt op het randje, maar volgens mij doet een gladde bus niet veel zònder ontgrensde cdi. als dat zo is kan er nog wel 10 km bij, maar niet heel vlot meer.. wordt uitproberen.
weet je in eerste instantie hoe het met het onderhoud staat? voor hetzelfde geld pak je met een nieuwe riem en kleppen stellen al 5 km/u erbij..
 
In eerste instantie zou ik onbegrensde cdi nemen want die en dan sproeiers, als je eerst sproeiers neemt en dan pas 'n cdi gaat hij nog altijd niet veel brandstof bijgeven omdat de cdi terugtrekt en niet veel brandstof wil laten gaan. Ook wat ik niet snap is dat je zegt: "Heb ik nou onbegrensd of begrensde cdi?" ik bedoel, normaal gezien als je er niet heb aan zitten prutsen of nooit iets aan verandert zal ie toch gewoon nog begrensd zijn denk ik dan.
 
Back
Top